Navrh na zlucenie
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Navrh na zlucenie
marian, zajtra ti rozbijem kavesnicu !!!!!!!!
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Navrh na zlucenie
Mě to opravdu pobavilo a to Tico sem osobně vlastnil ,kuli spotřebě sem ho tenkrát koupil bylo 4roky starý jezdil sem denně 90km do práce bralo 4,3litru naštěstí mě nikdo nezbořil pak sem sedlal Fabii a teď Focus II
Dewoo a Ford-trabant a Ford 


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Dany
- Test driver
- Příspěvky: 3790
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bílovec,Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
Koukám, že na Tico zase není tak špatné hodnocení
http://www.volny.cz/daewoo_tico/clanky.htm
Pokud by se ten povoz nějakým způsobem dopravil na křivku, dal by se použít třeba k nějaké soutěži
Zewl, Mira vs. Tico

http://www.volny.cz/daewoo_tico/clanky.htm
Pokud by se ten povoz nějakým způsobem dopravil na křivku, dal by se použít třeba k nějaké soutěži

Zewl, Mira vs. Tico

Naposledy upravil(a) Dany dne 27.08.2008 23:36, celkem upraveno 1 x.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Navrh na zlucenie






byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Ponik
- Pokročilý
- Příspěvky: 841
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha / Blatná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
o marianovu hlavuvcedula píše:marian, zajtra ti rozbijem kavesnicu !!!!!!!!


-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.08.2008 09:40
Re: Navrh na zlucenie
Ponik: to boli len plane vyhrazky klavesnica stale funguje ... vcedula je mierumilovny 

- Ponik
- Pokročilý
- Příspěvky: 841
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha / Blatná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
Marian: Mírumilovný... No jen aby ti za chvíli nevyndavali mezerník z nosu 

- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
Marian mas pravdu , dieslu sa nic nevyrovna , ta ucinost , o tom sa moze benzinu len snivat. Jazdim teraz s benzinom podobnym stylom ako dieslom , len s jednym rozdielom , diesel mi tuto radost poskytoval za 6l a s mohutnym krutiacim momenom a benzin mi ju poskytuje za 9.6l s polovicnym krutiacim momentom prirovnatelnym k vrtacke .....
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Navrh na zlucenie
zabudol si dodat, ze hovoris o krutiacom momente pri 2500 ot/min, lebo pri vyssich otackach u benzinu dosiahnes porovnatelny tah. Len aby si nezabudol
A 9.6 vs 6 je totalna blbost, sorry.

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Navrh na zlucenie
inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil ,na vyjazdoch stracam hlavne kvoli tomu,ze cakam pokial sa pozbiera turbo, u benzina je predvidatelnejsia reakcia na rapidne zmeny pri akceleracii....nic v zlom,ale kto miluje diesel, nevie nic o sportovej jazde...teraz nemam a fakt nemam namysli sa postavit na 2 km rovinku a rozturovat to na max 

- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
Toto uznavamchmelko píše:inac ak bude cas tak spravim pekne porovnanie motorov HDi, co je v podstate TDCi a mojej klasickej 1.6 16V...co len prezradim tak kto mi celu dobu tvrdil ze u dieslu nieje potreba radit, tak snad s nicim inym nejazdil ,na vyjazdoch stracam hlavne kvoli tomu,ze cakam pokial sa pozbiera turbo, u benzina je predvidatelnejsia reakcia na rapidne zmeny pri akceleracii....nic v zlom,ale kto miluje diesel, nevie nic o sportovej jazde...teraz nemam a fakt nemam namysli sa postavit na 2 km rovinku a rozturovat to na max



FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
Vyssie otacky = vacsia spotreba , ja chcem mat krutiaci moment hned !!!! Ja ho nepotrebujem pri 4500otackach, tam uz davno aj tak preradujem.vcedula píše:zabudol si dodat, ze hovoris o krutiacom momente pri 2500 ot/min, lebo pri vyssich otackach u benzinu dosiahnes porovnatelny tah. Len aby si nezabudolA 9.6 vs 6 je totalna blbost, sorry.
A mas pravdu , spotrebu som napisal totalnu blbost , je to skor nieco okolo 12-13 ku 6-7.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Navrh na zlucenie
zbytocne sa o tom bavit, toto nie je tema na to. Ja len upresim, ze benzin aj nafta maju v sebe priblizne rovnaku energiu na 1 liter paliva. Ucinnost je skoro taka ista, u turba je trocha lepsia, ale bavime sa o 25% u hladkeho motora (bez turba) vs 35% u nafty s turbom. Tam nie je 25% vs 50%, ale 35%.
Povedat vyssie otacky vyssia spotreba je uplna chujovina, pretoze paliva spalis tolko, kolko tam das vzduchu. Ked chces do 1.6 dostat viac vzduchu, tak zvysis otacky alebo zvysis plniaci tlak turbom ci kompresorom. Vznikne tam o nieco viac strat trenim alebo tocenim, ale to si asi nemyslel. Jednoducho motor zozerie tolko paliva a vzduchu, kolko energie potrebujes. Ked potrebujes 100 PS, tak zaokruhlene je jedno ci to dosiahnes benzinom alebo dieselom. Obidva totitzto na ten isty vykon potrebuju priblizne take iste mnozstvo paliva. Diesel ma v tomto vyhodu, ale urcite to nie je pomer 1:2 v prospech dieselu. Alebo diesely jazdia na nieco ine
Samozrejme hovorim o sportovej jazde, nie o jazde na dialnici alebo ekonimckou 90. Ostra jazda.
Povedat vyssie otacky vyssia spotreba je uplna chujovina, pretoze paliva spalis tolko, kolko tam das vzduchu. Ked chces do 1.6 dostat viac vzduchu, tak zvysis otacky alebo zvysis plniaci tlak turbom ci kompresorom. Vznikne tam o nieco viac strat trenim alebo tocenim, ale to si asi nemyslel. Jednoducho motor zozerie tolko paliva a vzduchu, kolko energie potrebujes. Ked potrebujes 100 PS, tak zaokruhlene je jedno ci to dosiahnes benzinom alebo dieselom. Obidva totitzto na ten isty vykon potrebuju priblizne take iste mnozstvo paliva. Diesel ma v tomto vyhodu, ale urcite to nie je pomer 1:2 v prospech dieselu. Alebo diesely jazdia na nieco ine


Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoka
- Pokročilý
- Příspěvky: 951
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrh na zlucenie
Teoreticka ucinnost diesloveho motora je 75%, v skutocnosti je to 45% a benzin 30%, cize neviem odkial beries tvoje udaje, ale nez nieco napises , tak si to over z viacerych zdrojov.
Nie je v konecnom dosledku pravda to , co som napisal ? Vyssie otacky = vyssia spotreba ?? Alebo ja blbec uz viem preco mi to zerie 9litrov , lebo jazdim na nizkych otackach , diky vlado , ze si mi to ozrejmil , odo dnes jazdim uz len v okoli 6000rpm aspon mi konecne klesne spotreba
Nie je v konecnom dosledku pravda to , co som napisal ? Vyssie otacky = vyssia spotreba ?? Alebo ja blbec uz viem preco mi to zerie 9litrov , lebo jazdim na nizkych otackach , diky vlado , ze si mi to ozrejmil , odo dnes jazdim uz len v okoli 6000rpm aspon mi konecne klesne spotreba

FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Navrh na zlucenie
pozor,ale vazne nieje pravidlom nizske otacky/nizska spotreba. Jazdit mas tak aby si citil,ze motor s tym co mu do vstrikov davas je spokojny..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti