Jsem přesvědčen, že benzínové fokusy EGR nemají. Pouze diesel.Radek_18_16V píše:......Jestli je u focuse to nevímfoki píše:... a mam pocit jen u dieselů
Samovolné zvyšování otáček, nepadající otáčky
- Jasio
- Test driver

- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
-
Radek 1.8 16V
- Test driver

- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
- strasnyde
- Nováček

- Příspěvky: 18
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
taky otacky
Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???
Ford focus turnier 1.8 TDi 2000 silver 90PS
- bruno1
- Nováček

- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
volnobezny ventil
Tomu ventilu jsi odpojil elektriku? Je to ten co se odmontovava zespodu motoru?..ten mi pri diagnostice cistili a porad to samy..corsar píše:suhlasim, že aj problémy s hadicami a podtlakom možu spôsobovať zvýšenie otáčok, mne však po odpojení ventilu volnobehu, otáčky klesajú absolutne perfektne, žiadne problémy pri radení ani pri dobiehaní do križovatky na neutrál. Takže problém bude naozaj v tom ventile a nie v prasknutej hadičke. Jazdím tak už asi dva týždne a zatiaľ v pohode /dokedy, to uvidím..../ Jediný háčik je v tom že kým sa trochu nezohreje motor tak to trochu ako keby " chcípalo" ale dá sa to podchytit plynom a je to v pohode. Určite to nie je trvalé riešenie a chce to výmenu ventilu.
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
- bruno1
- Nováček

- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžné otáčky
Kde se nachazi podtlakovy ventil? (je to neco jineho nez volnobezny ventil??)mnemonicrh píše:Nazdra chlapi,existuje jedna věc,která ovlivňuje volnoběžné otáčky,a to je odvětrání klikové skříně,sestava ventilu s hadicí,Zkontrolujte všechny podtlakové hadice a podtlakový ventil
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
- corsar
- Nováček

- Příspěvky: 154
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko
to bruno1: ventil sa nachadza na prednej spodnej strane nasávacieho potrubia, el. konektor je tiež s prednej strany z boku asi 20cm pod konektorom váhy vzduchu... elektriku som mal odpojenu asi dva mesiace a fofo fungoval ako hodinky, už ked som mal objednaný nový ventil tak sa po zapojení nejako umudril.... je pravda že som prečistil a pohýbal hadice ktoré vedú ku škrtiacej klapke... sú to podtlakové hadice a niekde sa to tu už riešilo.... teraz ventil funguje ako hodinky.... všetko je O.K. ak sa mi podari hodim ti sem nejake fotky 
Focus 1.5 ecoboost, 150HP, 05/2017, iridium black, kombi
bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback
bol - Focus 1.8 16V, benzin, 12/98, pacific green, hatchback
- barta
- Příspěvky: 1
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: taky otacky
čus, mám stejný problém, už si to vyřešil?strasnyde píše:Taky jsem si ted vsiml, ze mi nepadaji otacky, ale dela to az po nejake dobe co s autem jedu. Drzi se tak na 1500-1700:-( Jel jsem na volnobeh tak pul minuty a porad to drzelo:-( Kdyz vypnu motor a znovu nastartuju, tak pohoda. Az zase za chvili. Vsude ctu, ze to drzi jen benziny, tak by me zajimalo co to muze byt u diesela???
- zderem
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Měl jsem stejný problém. Otáčky šly při přeřazování pomalu dolu, musel jsem nejdříve pustit plyn, potom teprve zmáčknout spojku a ani tak to nebylo moc dobré. Při dojíždění na neutrál při rychlosti okolo 5km/h se volnoběžné otáčky samovolně zvýšily na 1000ot/min a za chvilku zase spadly. Foki mi měnil volnoběžný ventil za jiný, vyčištěný, ale bylo to stejné. Tak jsem se rozhodl dát to do autorizovaného servisu v Praze na Černokostelecké a vyměnili tam volnoběžný ventil plus nahrání nového softu. Celkem 4065.- s dph. Zatím to vypadá dobře, doufám, že už to dá pokoj! Cena dost hrozná 
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW 2002 neptun green
- Bery
- Junior

- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!! 
Fíkus 2.0
16v
130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!
-
Stenly
- Pokročilý

- Příspěvky: 608
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Tábor
Mám jsem stejný problém žere a při přeřazování chvilku drží otáčky, ty pak jdou pomalu dolu(při přesedání z fábie mi to dost vadí!)Bery píše:Otáčky mi taky neklesali a taky to hrozně žralo. Počítač(v rychloměru) mi hlásil jednu chybu tak jsem to ddal do forda a hlásilo mi to špatnej potenciometr,tak ho vymenili cca 2200i s prací a ted je spotřeba O.k. i ty otáčky zatím držej,tak zkuste mrknout na tohle!!!
Už jsem to tu kdesi psal a odpověď byla, že ty otáčky drží i po přehrání softu. Jak se to chová vám po přehrání softu?
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi
- zderem
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Tak jsem to zakřikl!
Ten svinskej motor se chová ůplně stejně, jak před opravou. 4litry vylítly oknem! Zlatej Favorit. Vypozoroval jsem, že otáčky jdou rychle dolu jen když auto stojí. Pokud se točí kola, klesají dost neochotně, resp. chvilku trvá, než začnou klesat. Mě už to připadá, jestli to není vlastnost těchto motorů. Potřeboval bych to porovnat.
Ford Focus combi 1,6 16V 74kW 2002 neptun green
- Beri
- Junior

- Příspěvky: 318
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česká Lípa / Praha
- Kontaktovat uživatele:
to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.
Ford Focus 1.8 16V Ghia, 1999, combi


- kanzy
- Nováček

- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Dělá mi to stejně a neřeším to. Spotřeba je OKBeri píše:to zderem:
Takhle jak popisuješ se to chová i mě (i kámošovi) oba to nijak neřešíme. Někde jsem četl že pokud je v auto v pohybu min. 5km/h tak ty otáčky nespadnou na volnoběh a drží se tak okolo 1000-1100. Já to beru jako vlastnost. Je pravda že když sešlápnu spojku, tak spadnou jak mají, ale pokud ještě dojíždím ke křížovatce, tak se stejně vyšplhají trochu nahoru a až zastavím tak spadnou na volnoběh.
Jestli se jedná o závadu, tak bych ji měl asi taky řešit, ale jak jsem četl tak jde prej o vlastnost, tak to moc neřeším.
Ford Focus Kombi Viva 1,6 16V, r.v. 2004, stříbrná met.
- antonio
- Nováček

- Příspěvky: 120
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chýně
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti





