Při jízdě do kopce nebo při větším sešlápnutí plynu i při jízdě po rovince mi vždy při 1900 otáčkách začne hučet a vibrovat něco vepředu v autě. Jakmile překonám 1900 otáček, jakékoliv vibrace a hukot ustávají. Při jízdě z kopce nebo při pomalém a opatrném přidávání plynu vibrace ani hukot nenastávají. Popsal jsem tyto příznaky známýmu ve forďáckým servisu, on se jen usmál a říká: poloosa!
Ještě jsem se setkal i s tím že by mohlo odcházet servo - v sobotu to právě kámoš testoval, ale jednalo se sice o mondeo a vibrace se projevovali nepravidelně, na rovině nebo při jízdě s kopce.
MASOX
FORD focus 1,6 16V SEDAN - 1999 GHIA brčál metla
čauky lidičky ty vibrace na autě mám také záčíná to při 80 km až do 120 km pak se to uklidní pozoruji to na pravé přední straně. Když jedu sám tak to není tak hrozné, ale když jedu ve dvou a více tak je to znát. Dal jsem nový alu kola, nové pneumatiky dvakrát nechal převážit seřídit geometrii a nechal jsem si to projít na technický a na žádnou vůli nepřišli. Mám podezdření jestli by to nemohly být silentbloky na ramenu nabo na převodovce. Kamarád to má taky investoval do toho a nic taky nezjistily měnil celé poloosy, čepy, klouby, tlumiče a dělá to stále. Mohly by to dělat ty silentbloky ???
No silentbloky mám skoro všechny vyměněný a ty co ne tak jsou 100% v pořádku a nějak to tehdy vibrace na volantu neodstranilo. Po výměně silentbloku už nevím kde přestala vzadu vibrovat podlaha pod nohama. Ale pokud je už všechno kromě silentbloků vyměněný tak co jiného by to bylo? Časem mi to přestal vibrovat i ten volant, od té doby co jsem psal původní příspěvek se to samo zlepšilo a najednou jsou vibrace skoro pryč. Ta radikální změna k lepšímu nastala když jsem měnil převodovku s diferenciálem (obě jsou v jednom). Nějak se poškodil diferenciál a od Fokiho jsme sehnali nový komplet s převodovkou. Od té doby vibrace ustávají. Jinak jak psal foki tak častým problémem jsou homokinetické klouby.
já se pokusím vyměnit ty silentbloky a uvidím nejsou nějak moc potrhané, ale zdá se mi že jsou hrozně měkký. Už dva mechanici nezávisle na sobě mi řekly že by to mohlo být ono. Vyměním tím nic nezkazím a dám vědět. Taková položka to zase není a auto si to zaslouží. Díky za pomoc a dám vědět
ahoj odepisuju pozdě ale třeba to pomůže dalším, roztřesení auta při jízdě při akceleraci,do kopce nebo v zatáčkách je špatná poloosa, vlastní zkušenost. Nepozná se na ní nic, nejlépe pořídit "novou" zánovní, cena kolem 1000Kč. Problém jsem osobně řešil asi rok a pak jsem to vyřešil během 30 min takhle a je po problému
hugo1414 píše: pořídit "novou" zánovní, cena kolem 1000Kč.
muzes mi prozradit kde jsou poloosy za 1000k ? kdyz ve fordu je vymenou za cca 14000 kc a na vrakovistich od 4000do 5000kc .?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Dělá mi to něco podobnýho. Třepe se jakoby celý auto ale jen při prudší akceleraci, když se rozjíždím v klidu tak nic. Taky mi to dělá když akceleruju v zatáčce, jinak zatáčka bez plynu o.k. Mám u mne podezření na pneu, jsou to nějaký neznačkový španělský gumy, hučejí při jízdě jak prase a navíc jsou blbě sjetý na nějakým jiným autě. Když jsem to kupoval, tak to bylo obutý na zimákách a ničeho takovýho jsem si nevšiml. Musím to přehodit a´t vím, jestli je to tím. Pak dám vědět.
Také já mám podobný problém - vibrace - zpočátku citelné jen v plynovém pedálu a postupně se jakoby třepe celý auto. Při akceleraci na 1-3 necítím nic, objevuje se to při 4. rychlostním stupni při akceleraci mezi 80 - 110 km/h a při 5. tak od 100 do 120 km/h (při jízdě do kopce třeba na dálnici je to silnější). Tak co by to mohlo být - homokynetický kloub, poloosa nebo kloub převodovky ? Jinak auto sedí jak přibitý, ani v zatáčkách necítím nic.
Tak to já mám trochu odlišný průběh. Vibrace jsou citelné už od 1. rychl. stupně až k pětce. Prostě na jakýkoli stupeň, ale jen při prudší akceleraci. Když to lochtám tak nic. A teď babo raď ! A ještě mám pocit, jako by to zavibrovalo víc, když se při tý prudký akceleraci ještě někde trochu odlehčí předek, třeba když se auto zhoupne na nějakým hupu. Právě při tom odlehčení to zavibruje nejvíc. Jsem z toho jelen..