Test Impreza STi vs Lancer Evo
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Test Impreza STi vs Lancer Evo
Sorry, ze na nase stranky prinasam info o mozno buducej konkurencii pre RS, ale tento test je uzasny a jazdi tam aj moja modra srdcovka.
http://www.youtube.com/watch?v=844C8Wnfjf8
Tu je aj clanok, ale z videa je vsetko jasne vidiet.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=14310
http://www.youtube.com/watch?v=844C8Wnfjf8
Tu je aj clanok, ale z videa je vsetko jasne vidiet.
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=14310
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Jari
- Zkušený
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: kousek od Litomyšle
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Podla mna ten test nebol prilis objektivny. Tieto auta nepatria na okruh s rychlymi zakrutami a dlhymi rovinkami. Nova Impreza mala navrch vo vykone, to bolo jase vidiet. Ale aj tak ma to potesilo. Impreza STi je moja srdcovka.
Lepsi by bol test na mensom okruhu ako su napr. Sosnova alebo Euroring. Tam by bolo vidiet, kto je naozaj lepsi. Ale aj tak by to asi vyhrala ta nova Impreza

Lepsi by bol test na mensom okruhu ako su napr. Sosnova alebo Euroring. Tam by bolo vidiet, kto je naozaj lepsi. Ale aj tak by to asi vyhrala ta nova Impreza



Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
este jednu vec som si vsimol, ale to je podla mna neuveritelne. V case 5:50 je tipek z novej Imprezi, ako vchadza do zakruty. A div sa svete, potiahne za rucnu
tak to je ozaj magor 




Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
ale nova Impreza tento rok este nepojde, ci sa mylim ?
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Prej jo, někde se zmiňovali že v mexické rally předvedou novou imprezu.
psali na ewrc.cz : V průběhu sezóny se na scéně objeví nová Impreza. Jaký to bude mít vliv na práci celého týmu?
Na úvod šampionátu máme přichystáno několik změn na Impreze WRC2007 a naší prioritou bude dosáhnout s ní co nejlepších výsledků. Abychom do světa uvedli nový vůz, využijeme tolik zdrojů, kolik to jen bude možné. Technici a inženýři projdou speciálním tréninkem, aby se s vozem důkladně seznámili a zároveň budou rotovat mezi stávajícím a novým modelem. Chceme, aby byl přechod z WRC2007 co nejhladší, a tým tak neztratil koncentraci a pevnou půdu pod nohama.
Jak pokračuje testování nového vozu před jeho uvedením v průběhu sezóny?
Provedli jsme několik důkladných testů, abychom se ujistili, že všechny systémy fungují tak jak by měly, a že je dosaženo požadovaného stupně odolnosti těchto systémů. Vůz má za sebou mnoho testovacích kilometrů a všechno funguje správně – nemáme žádné vážné problémy a všechno vypadá dobře. Příští měsíc začne Markko Martin s testováním zaměřeném na nalezení vhodného setupu. Vůz se v šampionátu objeví ve chvíli, kdy při testech dosáhneme dostatečné úrovně výkonu.
psali na ewrc.cz : V průběhu sezóny se na scéně objeví nová Impreza. Jaký to bude mít vliv na práci celého týmu?
Na úvod šampionátu máme přichystáno několik změn na Impreze WRC2007 a naší prioritou bude dosáhnout s ní co nejlepších výsledků. Abychom do světa uvedli nový vůz, využijeme tolik zdrojů, kolik to jen bude možné. Technici a inženýři projdou speciálním tréninkem, aby se s vozem důkladně seznámili a zároveň budou rotovat mezi stávajícím a novým modelem. Chceme, aby byl přechod z WRC2007 co nejhladší, a tým tak neztratil koncentraci a pevnou půdu pod nohama.
Jak pokračuje testování nového vozu před jeho uvedením v průběhu sezóny?
Provedli jsme několik důkladných testů, abychom se ujistili, že všechny systémy fungují tak jak by měly, a že je dosaženo požadovaného stupně odolnosti těchto systémů. Vůz má za sebou mnoho testovacích kilometrů a všechno funguje správně – nemáme žádné vážné problémy a všechno vypadá dobře. Příští měsíc začne Markko Martin s testováním zaměřeném na nalezení vhodného setupu. Vůz se v šampionátu objeví ve chvíli, kdy při testech dosáhneme dostatečné úrovně výkonu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havlíèkùv Brod (Šlapanov)
- MobyDick
- Test driver
- Příspěvky: 4547
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
pekne video, sa mi paci ako japonci tieto videa emocionalne komentuju a ukazuju rozne zaujimave zabery
toto video je tiez zaujimave, ukazuje nove evo a funkcionalitu toho ich systemu asc, ktory upravuje pre/nedo-tacavost. pekne to tam vidno uz pri pohlade zvonka, co potom citi sofer. musi to byt paradicka
http://www.youtube.com/watch?v=HoL5mTLy ... re=related
inac musim povedat, ze vo vseobecnosti ma trochu sklamalo ako sa vsetky tieto nove eva a sti-cka naklanaju... podla mna ich mohli naladit viac na asfalt, aj tak s tym nikto mimo cesty nejazdi...

toto video je tiez zaujimave, ukazuje nove evo a funkcionalitu toho ich systemu asc, ktory upravuje pre/nedo-tacavost. pekne to tam vidno uz pri pohlade zvonka, co potom citi sofer. musi to byt paradicka

http://www.youtube.com/watch?v=HoL5mTLy ... re=related
inac musim povedat, ze vo vseobecnosti ma trochu sklamalo ako sa vsetky tieto nove eva a sti-cka naklanaju... podla mna ich mohli naladit viac na asfalt, aj tak s tym nikto mimo cesty nejazdi...

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
maksi podvozok je univerzalnejsi. S tym zajazdis nie len na sotoline, ale hlavne na snehu. Tvrdy podvozok je uplne nevhodny na smyklavu cestu. A o tom to je. Ked chces svizne auto na asfalt, pozeraj radsej po nejakom Zetku alebo Porsche.
Ale mozes si byt isty, ze auta typu Impreza alebo EVO ich bez problemov porazia na mokrej, zasnezenej alebo prasnej ceste.
Ale mozes si byt isty, ze auta typu Impreza alebo EVO ich bez problemov porazia na mokrej, zasnezenej alebo prasnej ceste.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Fokal
- .
- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti