Jak efektivně zahřát motor TDDi
- staroch
- Zkušený
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
2 Pelen: Přesně jako ty.
2Ahmed: To jsme dělali u náklaďáků. Ty mají dokonce na zimu takový "obleček" na masku. Možná to má něco do sebe. Zkus.
2Ahmed: To jsme dělali u náklaďáků. Ty mají dokonce na zimu takový "obleček" na masku. Možná to má něco do sebe. Zkus.
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
- herizn
- Pokročilý
- Příspěvky: 706
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
existují firmy,které přímo vyrábějí tzv. dečky na zimu,a na první pohled je nerozeznáte,že jsou na autě namontovány,viděl jsem je i na netu,ale za nic na světě jsi nevzpomenu na tu adres
....byla tu sice na uvodě "připomínka",že:nebudu jezdit jak se starou škodárnou,ale dělají to fakt i v různých barvách,a plastech a neruší to nic,a každej se musí rozhodnout,co je pro něj priorita,zda mít zahřátý(neničený)motor,a nebo motor na huntě a zimu v autě.......

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- staroch
- Zkušený
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Ahmed píše:Kdyz uz, tak poradnou kozku a ne nejaky karton




FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- staroch
- Zkušený
- Příspěvky: 1100
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Retrospektiva pro zajímavost.
Před patnácti lety by se to řešilo tak:
kus krabice od bot značky SVIT nebo co to tehdy bylo, by borec křivě urval že by z toho trčely cancoury, udělal by tam čtyři díry, kterýma by provlíkl bílou dvojlinku a přidrátoval by to k nárazníku tak, že by ještě kus té dvojlinky šoural po zemi.
Před patnácti lety by se to řešilo tak:
kus krabice od bot značky SVIT nebo co to tehdy bylo, by borec křivě urval že by z toho trčely cancoury, udělal by tam čtyři díry, kterýma by provlíkl bílou dvojlinku a přidrátoval by to k nárazníku tak, že by ještě kus té dvojlinky šoural po zemi.

FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.
- pepe123
- Junior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
..si myslim ze nejako sa zvlastne chovat pri nezahriatom aute.. no v zime si nekurit len ak sa motor trochu zahreje ap. o čom to je? ved auto ma sluzit nam nie my autu. samo že nevytacat nad 2000ot. kym nieje zahriaty, ale obmedzovat sa, nekurit si je na mna moc..
Inac to zahrievanie na volnobehu: minule som sa pri Avione v BA dostal po vyparkovani do asi 3/4 hodinovej zapchy. aj po 3/4 hodine auto kurilo ako-tak, manželke vzadu bola kosa. rucicka teploty bola tak niekde v štvrtke, no akonahle sme sa pohli tak po 2 minutach auto kurilo jak besne a rucicka v pozore, takže moj zaver je taky , ze volnobeh je na zakurenie malo
Inac to zahrievanie na volnobehu: minule som sa pri Avione v BA dostal po vyparkovani do asi 3/4 hodinovej zapchy. aj po 3/4 hodine auto kurilo ako-tak, manželke vzadu bola kosa. rucicka teploty bola tak niekde v štvrtke, no akonahle sme sa pohli tak po 2 minutach auto kurilo jak besne a rucicka v pozore, takže moj zaver je taky , ze volnobeh je na zakurenie malo
Ford Focus combi 1.8 TDDi Ghia, r.v. 1999, black, 66kW
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
toz ja v aute zasadne nekourim at je ci neni motor zahraty 
Ale jasne, auto ma slouzit tobe, ne ty jemu. Tim se taky ridim, ale na druhou stranu, kdyz mam moznost pro jeho zivotnost neco udelat (a s tim souvisejici spolehlivost, ktera se bezprostredne tyka me), tak proc ne? To, ze netocim motor do cervenych dokud neni poradne zahraty je to nejmensi, co pro neho muzu udelat podle me
A topeni mam normalne nastaveny na 22 stupnu, takze jak to zacne topit, tak to zacne topit. Nebudu jak magor sedet ve vymrazenym aute v cepici a rukavicich jenom proto, aby moturek se o 10 sekund driv zahral, to da rozum


Ale jasne, auto ma slouzit tobe, ne ty jemu. Tim se taky ridim, ale na druhou stranu, kdyz mam moznost pro jeho zivotnost neco udelat (a s tim souvisejici spolehlivost, ktera se bezprostredne tyka me), tak proc ne? To, ze netocim motor do cervenych dokud neni poradne zahraty je to nejmensi, co pro neho muzu udelat podle me



- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
- pepe123
- Junior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Kota: jasan, chapem to tak, že tu každy prezentuje svoj nazor, a potom sa tu diskutuje.
Motoru okrem ineho davam aj aditivum, ale nechcel by som sa obmedzovat az do extremov. Aj napriek tomu, ze kym rano dojdem do roboty /cca 5 km/ tak ledva to fuka vlazny vzduch. Skusim v pondelok ist bez kurenia a mozno s pridam k ladovym medvedom
Motoru okrem ineho davam aj aditivum, ale nechcel by som sa obmedzovat az do extremov. Aj napriek tomu, ze kym rano dojdem do roboty /cca 5 km/ tak ledva to fuka vlazny vzduch. Skusim v pondelok ist bez kurenia a mozno s pridam k ladovym medvedom

Ford Focus combi 1.8 TDDi Ghia, r.v. 1999, black, 66kW
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
hoci sa vím zdá Kotuv názor absurdný, ale práve pri tomto postupe, si bude topit najskor a to z dovodu, že najprv ohreje malý !motorový"okruh" a potom pušta teplu vodu do topenia,ktore hned začne topit, narozdiel toho, že ak mate topenie naplno,tak zimna voda cirkuluje v celom systeme a ak vám niečo hovorí termodynamika, tak topenie ak je v nom studena voda ho ešte ochlazuje...samozrejme sa jedná max tak o 30sek-minutu,ale ak su tuhe mrazy ,tento postup volím..inak som na to lenivý sa s tým zatažovat...
motoru tento režim nijako ani nepomaha ani ho neničí, pretože všetky motorove časti su omnoho neskor v provoznej teplote ako chladiaca tekutina samotna
motoru tento režim nijako ani nepomaha ani ho neničí, pretože všetky motorove časti su omnoho neskor v provoznej teplote ako chladiaca tekutina samotna

Naposledy upravil(a) chmelko dne 01.12.2007 23:05, celkem upraveno 1 x.
- pepe123
- Junior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
chmelko: otestujem, dam ti vedieť.
Ford Focus combi 1.8 TDDi Ghia, r.v. 1999, black, 66kW
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů