chci se s váma podělit o zkušenosti, které jsem nabyl při výměně čepu spodního ramene řízení. (orig.čep z výroby - nový čep Delphi)
1. Nejprve odtáhnout čep táhla řízení, stabiližační tyčku, zajišťovací šroub
čepu spodního ramene. /podařilo se mi při vytočení pravého brdového
kotouče do max.rejdu vykloubit kloub z tyčky stabilizátoru

2. Pomocí malého stahováku vytlačit čep. (resp. čep se spodním
ramenem), tak aby bylo rameno volně hybné.
3. Sundat celé spodní rameno i s čepem, celkem 3 šrouby. Špatně
přístupné, ale s profi nářadím neni problém.
!!! Nedoporučuji pokoušet se hlavičku masivního nýtu rozbrousit
na zavěšeném rameni a snažit se jej vyklepnout ani nýt
odsekávát. Není možné!!!
4. Uchytit rameno do svěráku a jednotlivé hlavičky masivních nýtů
karbinou a brusným kotoučem rozbrousit. Poté 5 vrtákem předvrtat
ve středě nýtu - durch. Dokončit vrtákem č.8. Měl byt č.10, ale při
provrtání nýtu vrtákem č.8, vrták nýt krásně vytáhne.
Pak už je to jen o upevnění nového čepu do ramene a dát všechno
dohromady.
OPĚT POMOHLA JAKO POVOLOVAČ ŠROUBŮ STARÁ DOBRÁ
BRZDOVÁ KAPALINA.
CELÁ VÝMĚNA ČEPU MI TRVALA CCA 4 HODINY.
VŠEM PŘI VÝMĚNĚ ČEPU PŘEJI HODNĚ ZDARU A HODNĚ SPROSTÝCH
SLOV.
