Bouchání při řazení :(

Chcete s něčím poradit nebo se podělit o radu s ostatními?
Moderátor:foki
Uživatelský avatar
bEck0
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice

Bouchání při řazení :(

Příspěvek od bEck0 » 29.09.2007 14:16

Tak a je to tady...další nováček kterej se bude ptát na vaše rady :oops:

Mám svojeho fífa cca 7 měsíců, sem nadmíru spokojenej i když sem měl předtím 2,5l hyundai sonata která byla uplně boží ale nějak sem jí zbořil..

Ted mám bohužel pár menších problémů s fífem : zamlžování okna na který sem na tohle skvělým foru našel odpověd za kterou děkuju, další je kolísání otáček při dobrždování na neutral (ale nikdy to uplně nechcípnulo zatím)motor sice dost zavibruje, chvěje se ale nechcípne, odpověd sem taky našel a taky děkuju:)

Ale...:(marně sem se tu pídil po nějakým infu na můj aktuálním problém kterej mi dost vadí...při přeřazení rychlostního stupně a pouštění spojky auto vydá ránu která kazí pocit z jízdy a já nemůžu přijít na to čím by to mohlo být, nechtěl bych hned vypláznout strašný prachy za značkovej servis, snad mi tu někdo z vás poradí..Jinak než začnu pouštět spojku a počkám až klesnou otáčky to ránu nevydá, jenom když chci zařadit rychle a nebo rychlejš pustím spojku, někdo říká že můžou bejt vyběhaný sileny v motoru, nebo jen povolená řadící páka, ale ani jedna možnost se mi moc nezdá, takže kdyby jste měli s tímto problémem zkušenosti byl bych moc rád kdyby jste se podělili...předem moc děkuju, jinak je to FF 1,4i ZETEC SE 75 PS, R.V. 2002

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 29.09.2007 14:35

Čau zatím jen mimo tvé dotazy. Opravil jsem ti České Budějovice aby to bylo česky a né cesky. K tomu ještě zapnul zobrazení podpisu takže až sem nebo jinam něco napíšeš tak se ti už zobrazí. Jinak po tobě zdejší "barevní naháněči" budou vyzvídat barvu tak si ji tam můžeš dopsat. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
santyr
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od santyr » 29.09.2007 20:00

Jsi z Českých Budějovic. Měl by ses domluvit a zajet se podívat do Lišova. Ušetříš si spoustu času.
Ford Focus Combi 1,8 TDCI, 5/2OO4, 85kW, šedá magnum
Obrázek
Ford Focus HB 1,6 1998 aquamarine
Obrázek

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 29.09.2007 20:51

To je fakt Fokiho máš za humny a to je nejlepší lék pro tvojeho fofika. :wink:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 30.09.2007 18:48

Čoveče,to mi dělá taky...Nejvíc je to znát při rozjezdu...Když řadim z jedna na dva,tak předtim,než se zase auto chytne a začne zrychlovat to klapne...Když si pohraju pořádně se spojkou a s plynem,tak ne.Ale nějak extra rušivý to není...Spíš to kazí dojem z jízdy jak píšeš...Ale zajímalo by mě to čím to je... :roll:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
speedyx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od speedyx » 30.09.2007 22:28

Taky mi to dělá, úplně přesně jak popisujete, kdybyste došli na to, čím to je, dejte vědět...
Ford Focus 1.6 16V Trend, HB, 1998

Uživatelský avatar
staroch
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1100
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staroch » 02.10.2007 20:09

Taky to nepatrně cítím a myslím, že jsou to vyšlehané ty unášecí čepy na poloosách. Vznikla tam vůle a dělá to jen někdy, když se ty čepy přestanou dotýkat protikusu. Když pak přidáš plyn, ten čep klepne o protikus a pak je celou dobu v záběru až do dalšího řazení. Myslím, že to není nějaký těžký problém. až to bude neúnosné, tak vyměnit.
Jestli to může být něco jiného, to nevím.
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Obrázek
Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Uživatelský avatar
speedyx
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od speedyx » 03.10.2007 09:10

staroch píše:Taky to nepatrně cítím a myslím, že jsou to vyšlehané ty unášecí čepy na poloosách. Vznikla tam vůle a dělá to jen někdy, když se ty čepy přestanou dotýkat protikusu. Když pak přidáš plyn, ten čep klepne o protikus a pak je celou dobu v záběru až do dalšího řazení. Myslím, že to není nějaký těžký problém. až to bude neúnosné, tak vyměnit.
Jestli to může být něco jiného, to nevím.
dík za tip, nechá se vyměnit samostatně nebo je potřeba měnit celou poloosu?
Ford Focus 1.6 16V Trend, HB, 1998

Uživatelský avatar
staroch
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1100
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staroch » 03.10.2007 20:37

Myslím že celé. :cry:
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Obrázek
Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Uživatelský avatar
Dado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Dado » 03.10.2007 20:50

staroch píše:Taky to nepatrně cítím a myslím, že jsou to vyšlehané ty unášecí čepy na poloosách. Vznikla tam vůle a dělá to jen někdy, když se ty čepy přestanou dotýkat protikusu. Když pak přidáš plyn, ten čep klepne o protikus a pak je celou dobu v záběru až do dalšího řazení. Myslím, že to není nějaký těžký problém. až to bude neúnosné, tak vyměnit.
Jestli to může být něco jiného, to nevím.
no mne to robi tiez....mam vsak na nabehane iba 30 tis. km... tak neviem ci to moze byt tymi capmi.... nemoze to byt ovladanim spoky?

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 03.10.2007 21:16

Kdyby to mělo něco společnýho s těma čepama,proč to slyším jen mezi jedničkou a dvojkou? :roll:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
Dado
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Dado » 03.10.2007 21:20

Kota píše:Kdyby to mělo něco společnýho s těma čepama,proč to slyším jen mezi jedničkou a dvojkou? :roll:
tak, tak... ked si dam pri pustani spojky pozor a pustim ju pomaly tak to neurobi.... fakt mi to pripada ako ovladanie spojky

Uživatelský avatar
staroch
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1100
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od staroch » 03.10.2007 22:26

Žeby? Možná se takto projevují i další závady. Ty čepy to dělají, i když ubereš a pak přidáš. Bez spojky. No uvidíš, třeba někdo poradí něco jiného.
FOFO TDDi 1,8 66kw 2001+facelift. fotoweb:https://www.foto-michalek.blog.cz

Obrázek
Život je jen krátký odraz měsíce na kapce vody padající ze zobáku letícího vodního ptáka.

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kóťa » 04.10.2007 19:54

staroch píše:Žeby? Možná se takto projevují i další závady. Ty čepy to dělají, i když ubereš a pak přidáš. Bez spojky. No uvidíš, třeba někdo poradí něco jiného.
Bez spojky to při akceleraci nedělá.Je to opravdu jen při práci se spojkou.... :?
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
bEck0
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice

Stále nevyřešeno..

Příspěvek od bEck0 » 05.10.2007 03:31

Jak tu pár lidí napsalo, když si člověk vyhraje se spojkou a plynem ránu neuslyší, hlavně stačí nechat spadnout otáčky dolů a pak teprve pustit spojku a je ticho jako v hrobě, holt než se příde na pravou příčinu problému budu si muset víc hrát s tou spojkou :) ted ale bohužel řeším zase jiné problémy, koupil jsem si tlumič laityng, ale jelikož sem fakt jako zatim lajk na auta celkově a na fífa zvlášť tak nevím tak nějak jak pokračovat, chtěl bych ještě koupit rezonátor, slyšel sem že je to docela potřeba na zvouček a hlavně mám strach z vyřezávání zadního plastu pro ten novej tlumič protože sem koupil trošku větší než sem čekal :-X Jinak děkuju moc za tu úpravu informací o autíku a nejspíš bych se i rád vydal za fokim aby mi to zkouknul a řekl přibližně co je dobrý, co špatný a dal třebas nějakou radu:)no a jinak klasickej problém focuse se objevil i u mě...palivoměr...ukazuje do čtvrt nádrže, když ukazuje kousek pod čtvrt (fakt malinkej kousek) tak už sem ve skutečnosti na suchu a ani hladový oko se nerozsvítí :(takže mě auto nechalo v půl 3 ráno na cestě z pařby na státovce od budějovic na veselí..našel sem i řešení na tenhle problém :)vozím v kufru prozatím 5L kanystřík s benzinem ;-) a foki kdyby si měl někdy čas tak se pls ozvi, zajel bych rád
Přílohy
Tlumic Focus 2.JPG
Tlumic Focus 2.JPG (39.77 KiB) Zobrazeno 8216 x
Tlumic Focus.JPG
Tlumic Focus.JPG (27.89 KiB) Zobrazeno 8214 x
Tlumic Focus 1.JPG
Tlumic Focus 1.JPG (32.11 KiB) Zobrazeno 8243 x
3DV. FOFO 1,4 ZETEC SE 75 PS, R.V.2002

Odpovědět

Zpět na „Rady, nápady a dotazy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti