

nejaky odkaz bude?ballu píše:Stále žadoníte o důkazech. Toto je jen příklad, na netu je toho více.
Mno jistě mají problém s mazánímballu píše:Stále tvrdím to samé, nejsem zastáncem i A5. Tento olej je kvalitnější než A1, ale taky není vhodný na všechny provozní podmínky. To již poznal i Renault, jejich malé nadupané motory 100 tis.km nepřelezou , a to mám přímo od chlapa-prodejce.
A všechny motory konstruované na oleje typu A5 mají problémy se samotným mazáním. Klasické mechanické olejové čerpadla budou muset přejít na elektrické. V nízkých otáčkách řídký olej při nízkém tlaku neudrží mazací polštář, mezi šálky.
.
Oba stare benzinaky v rodine, prehanane v otackach a pod zatazou, na A1 prezili 230tisic a 250tisic km a este ziju v celkom dobrej kondicii. Zaujimave. Litrove Ecoboosty maju daleko cez 100t km, niektore cez 200t km, a tiez jazdia. Zazrak.ballu píše:Stále tvrdím to samé, nejsem zastáncem i A5. Tento olej je kvalitnější než A1, ale taky není vhodný na všechny provozní podmínky. To již poznal i Renault, jejich malé nadupané motory 100 tis.km nepřelezou , a to mám přímo od chlapa-prodejce.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů