Příspěvek
od C4R3W » 28.06.2017 11:55
Pri vyssich najezdech se projevi, jak se k tomu clovek chova. Nastupem downsizingu se preplnovani dostalo mezi beznou ridicskou populaci, ktera nemusi dbat na zasady chovani k oturbenymu motoru: dochlazovat po jizde pod vyssi zatezi, vcas menit olej, nepodlehnout kouzlu poradnyho zatahu uz z nizkejch otacek, dokud se motor neohreje atd...
Takze ad zivotnost, pri spravnym chovani nevidim problem ve srovnatelnym najezdu s "poctivou atmosferou", pokud je nekdo debil, oddela takovej motor mnohem rychlejc - asi tak

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi