1.6 ecoboost 134kw delší startování - prasklý blok
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.09.2015 19:09
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Já to s tím Start/Stop myslel tak že to častější startování dává baterce víc zabrat tím pádem by mohla být v horším stavu už po 4 letech. Mně Start/Stop normálně funguje. Navíc na jeho funkci má vliv více faktorů ne jen napětí na baterii (venkovní teplota, teplota motoru, klimatizace atd.) No a jak jsem již psal to delší startování je vždy při studeném motoru. Pokud je motor ohřátej tak se to nestalo.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
To bylo tak i pochopeno
Start-stop skodi hlavne motoru, baterku vem cert, ale to je O/T... Kdyz rikas, ze se to zlepsilo, znamena to, ze problem vymizel, nebo se jen objevuje min casto?

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.09.2015 19:09
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Ne, stává se to pořád, ale míň často.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Takze klasicka otazka: kde tankujes? 

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14.09.2015 19:09
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Benzina pořád ta stejná. Normálně Natural 95 ale teď tam je Verva 100.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Ackoliv bych si od toho nesliboval moc, zacal bych diagnostikou. Kdo vi, treba tam naka chyba zapsana bude...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Tak mám na 1.6 eco 110kw podobnou závadu, jaká se popisuje na předchozí stránce. Někdy, ne vždy, když vypnu zahřátý motor a chci ho za chvíli (třeba za 15minut znovu nastartovat), tak motor chytne jen na 2-3vteřiny a navíc u toho strašně vibruje (jako by neběžel na všechny válce). Další(druhý) start už pak je obvykle normální, auto chytne hned. Když je motor studenej (třeba ráno), tak startuje dobře vždy.
Zatím jsem zkusil dát novou baterku, nové svíčky, nový vzduchový filtr, ale nic z toho nepomohlo. Levná čtečka na OBD II žádnou chybu uloženou v jednotce nenašla.
Dál mám v plánu zkusit lepší diagnostiku, dostal jsem od Tomina typ na pár senzorů, které by bylo dobré zkontrolovat.
Chtěl bych se tedy zeptat, zda jste v souvislosti s tím horším startováním na něco přišli? Případně pokud jste to vyřešili, kde byla chyba?
Zatím jsem zkusil dát novou baterku, nové svíčky, nový vzduchový filtr, ale nic z toho nepomohlo. Levná čtečka na OBD II žádnou chybu uloženou v jednotce nenašla.
Dál mám v plánu zkusit lepší diagnostiku, dostal jsem od Tomina typ na pár senzorů, které by bylo dobré zkontrolovat.
Chtěl bych se tedy zeptat, zda jste v souvislosti s tím horším startováním na něco přišli? Případně pokud jste to vyřešili, kde byla chyba?
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
To co popisuješ je typická vlastnost 2.0i Duratec co mám v Mondeu. Taky mě to stresovalo, ale po pročtení kdečeho jsem pochopil, že se s tím mám smířit. U mé motorizace to řeší přidávání plynu při startování.
Je zvláštní, že to nejspíš do dnes nevyřešili.
Je zvláštní, že to nejspíš do dnes nevyřešili.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Podobny chovani jsem pozoroval i u 1.6 Duratec ve FoFo2. Tam se sice nestartovalo nadvakrat (pouze nekdy start trval dost dlouho), ale za stejnejch podminek - vypnout teplej motor a do 20 minut ho znovu startovat. Imho je to jen bug v softwaru, za urcity kombinace hodnot z ruznejch senzoru netrefi spravnou "startovaci konfiguraci"... 

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Úplně na bug v softu bych to neviděl, protože to by to dělala všechna i úplně nová auta. Spíš si myslím, že se časem některý senzor "unaví" a posílá hodnoty, které neodpovídají realitě a soft pak spočítá špatně dávku paliva. Pokud by se podařilo tento senzor identifikovat, tak by mělo stačit jej vyměnit.
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Tezko rict u 1.6 EB, mne to tenkrat obyc 1.6 Duratec delal uplne od nova - poprvy jsem si toho vsimnul, kdyz melo auto asi 500 km. Ale samozrejme to neni uplne platny srovnani 
Dotaz na autora: Nejaky prehravani sw v posledni dobe nebylo?

Dotaz na autora: Nejaky prehravani sw v posledni dobe nebylo?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Na 1.6 duratecu mi to obcas delalo, ale na 1.6EB nikdy, alespon zatim (75k km).
-
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 17.08.2013 12:02
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Taktéž můžu potvrdit u FoFo 2 1.6 tu samou vlastnost.
Ford Focus 2017 1.6. Duratec Ti-VCT 77 kW
-
- Junior
- Příspěvky: 276
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: CZ
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Tak jsem dnes připojil auto na diagnostiku, vše se zdá být tak nějak "normální" jen teploty mi trošku nesedí. Zjistil jsem toto:
-studený motor: teploměr vzduchu na palubce ukazoval 10C, teplota vzduchu co načeta diagnostika 10C, teplota vody načtená diagnostikou 12C
-pak jsem motor ohřál tak, že rafička teploty vody na palubce nastoupala na 90C (rafička uprostřed), diagnostika načetla teplotu vzduchu 12C a teplotu vody 50C, na toto ohřátí stačil necelý kilometr jízdy
-pak jsem motor na 10minut zhasnul a znovu zkusil nastartovat a teplota vzduchu na palubce stále ukazovala 10C, teplota vody na palubce 90C (rafička uprostřed), teplota vzduchu načtená diagnostikou 20C, teplota vody načtená diagnostikou 60C. Motor zase nechtěl klouně naskočit, diagnostika ukázala 419 otáček, když jsem přidal plyn, tak auto chytlo a pak se ustálily otáčky na standardních 837ot.
Došel jsem k závěru, že buď se teplota venkovního vzduchu na palubce měří jiným čidlem, než teplota vzduchu pro řízení motoru. Stejně tak, teplota vody na palubce má jiné čidlo než teplota vody pro řízení motoru. Nebo jsou ty údaje na palubce hodně zakrouhlené? Čidlo teploty vody jsem našel vpravo naboku motoru, ale nevím kde je to čidlo teploty vzduchu?
Pro lepší představu přikládám pár snímků z diagnostiky, pokud by někoho něco podle nich napadlo?
-studený motor: teploměr vzduchu na palubce ukazoval 10C, teplota vzduchu co načeta diagnostika 10C, teplota vody načtená diagnostikou 12C
-pak jsem motor ohřál tak, že rafička teploty vody na palubce nastoupala na 90C (rafička uprostřed), diagnostika načetla teplotu vzduchu 12C a teplotu vody 50C, na toto ohřátí stačil necelý kilometr jízdy
-pak jsem motor na 10minut zhasnul a znovu zkusil nastartovat a teplota vzduchu na palubce stále ukazovala 10C, teplota vody na palubce 90C (rafička uprostřed), teplota vzduchu načtená diagnostikou 20C, teplota vody načtená diagnostikou 60C. Motor zase nechtěl klouně naskočit, diagnostika ukázala 419 otáček, když jsem přidal plyn, tak auto chytlo a pak se ustálily otáčky na standardních 837ot.
Došel jsem k závěru, že buď se teplota venkovního vzduchu na palubce měří jiným čidlem, než teplota vzduchu pro řízení motoru. Stejně tak, teplota vody na palubce má jiné čidlo než teplota vody pro řízení motoru. Nebo jsou ty údaje na palubce hodně zakrouhlené? Čidlo teploty vody jsem našel vpravo naboku motoru, ale nevím kde je to čidlo teploty vzduchu?
Pro lepší představu přikládám pár snímků z diagnostiky, pokud by někoho něco podle nich napadlo?
Ford Focus MK3 hatchback Titan. 1.6 EcoBoost 110kW
- enjoy
- Test driver
- Příspěvky: 5329
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: 1.6 ecoboost 134kw delší startování
Radím Ti neřeš to. Ber to jako vlastnost. Je to přesně to teplotní čidlo, kvůli kterému to pak dává špatnou směs. Stačí jednou šlápnout na plyn a máš vyřešeno.
Nedávno jsem byl s Oktávkou v autorizáku a mimochodem jsem se zmínil, že to při lehkém přidání plynu jakoby cukne a pak už jde plynule. Odpověď zněla "jo, zvykněte si".
Nedávno jsem byl s Oktávkou v autorizáku a mimochodem jsem se zmínil, že to při lehkém přidání plynu jakoby cukne a pak už jde plynule. Odpověď zněla "jo, zvykněte si".
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů