ve dne to tak nevypada, ale pri mlze mate pocit, ze je vpravo praskla zarovka a nesviti to

(chapu, ze ford chtel usetrit, ale nejak s tim nesouhlasim)
potrebne dily:
prava zadni mlhovka s objimkou - idealne sehnat na vrakovisti anglickou fiestu a vzit to z ni
konektor s dratem - stejne jako napr. u FF2
postup:
1. sundat prave zadni kolo
2. sundat podbeh
3. sundat zasterku (mate-li)
4. odrazku drzi dva srouby - jeden je na kraji blatniku u kola, jeden na druhem konci odrazky (pekne hloupy pristup k nemu


7. osadit patici s bilou zarovkou 21W a natahnout draty k druhe mlhovce; mozne cesty:
- pouzit pravou pruchodku pro drat parkovaku a draty pak tahnout uvnitr kolem rezervy (zavrhnul jsem, protoze kolem rezervy to neni moc kam schovat)
- protahnout draty naraznikem a pripojit u patice druhe mlhovky (zavrhnul jsem, protoze pod naraznikem neni dost mista na spojovani dratu)
- protahnout draty naraznikem, pak levou pruchodkou do kufru a pripojitna draty druhe mlhovky (

