Příspěvek
od zeli » 26.04.2016 11:53
Jestli je tam hodne spatne udelanej plyn, tak muze byt zapalovaci soustava treba i jakz takz v poradku, ale ten plyn to komplet rozhasi. To, ze nejde diag, je znamka toho, ze tam je neco spatne. Asi bych pred kupovanim komponentu motoru zacal rozbehanim diagnostiky, protoze to je proste k provozu auta potreba. Kdyz se rozsviti kontrolka motoru, tak musi byt mozno vycist zavady. Nehlede na to, ze pokud diag nepojede, tak auto neprojde STK!
Jak pisou ostatni, tak nakonec stejne asi bude potreba zkontrolovat, co za civky, svicky na aute je a dat tam to, co tam patri, cili origo. S tim to fungovat musi at si plynar plka co chce.
Postupoval bych...fcni diag, kontrola zapalovani, zprovozneni auta na benzin, aby perfektne bezelo, nakonec resit, aby to bezelo i na plyn.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza