Brzdové destičky a kotouče
- Zizass
- Pokročilý
- Příspěvky: 552
- Registrován: 13.11.2008 16:51
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Re: Brzdové destičky
Přesně jak říkáš ,mají tu minimální tloušťku celkem v pohodě,porovnávali jsme s novými.
Kolik je ta minimální tloušťka?
Kolik je ta minimální tloušťka?
Ford Focus II FL kombi 1.8 16V Duratec HE ,92kw, r.v.2009
byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836

byl: Ford Focus I hatchback 1.8 16V ZETEC-E ,85kw, r.v.1999
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39836

- Dingo-zetec se
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 08.01.2009 01:19
- Bydliště: Trenciansky kraj
Re: Brzdové destičky
predne kotuce min 20mm a zadne asi 18 mm,vo vlakne kotuce sa to tam urcite docitate 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Brzdové destičky
Predne 20, zadne 8.
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Brzdové destičky a kotouče
Nazdar lidi, někdo tu psal jak Brembo kotouče reznou, s čím osobně nemůžu souhlasit.Dnes jsem měl pod dlouhé době sundané kolo a když jsem to viděl tak jsem se to rozhodl natočit jak teda reznou
Po nějakých 2 letech a cca 30tis km vypadají takto viz video níže v odkazu.Rez je jen minimálně na styčné ploše s diskem kola a to ještě bych tipnul že to chytlo od zreznutého disku na zimákách.Navíc i opotřebení kotouče je za tu dobu minimální.Za mě můžu jen doporučit.Kombinace s deskamy Textar
Důkaz místo slibů
BTW desky jsou tam stejně dlouho jako kotouče.
https://www.youtube.com/watch?v=9RqJhgXEXeg



https://www.youtube.com/watch?v=9RqJhgXEXeg
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Brzdové destičky a kotouče
Slez ze stromu - ty tvoje jsou přední Brembo max a tam problém není. Ty co reznou jsou obyč Brembo na zadní nápravěJohny181 píše:Nazdar lidi, někdo tu psal jak Brembo kotouče reznou, s čím osobně nemůžu souhlasit.Dnes jsem měl pod dlouhé době sundané kolo a když jsem to viděl tak jsem se to rozhodl natočit jak teda reznouPo nějakých 2 letech a cca 30tis km vypadají takto viz video níže v odkazu.Rez je jen minimálně na styčné ploše s diskem kola a to ještě bych tipnul že to chytlo od zreznutého disku na zimákách.Navíc i opotřebení kotouče je za tu dobu minimální.Za mě můžu jen doporučit.Kombinace s deskamy Textar
Důkaz místo slibů
BTW desky jsou tam stejně dlouho jako kotouče.
https://www.youtube.com/watch?v=9RqJhgXEXeg

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové destičky a kotouče
na zadni naprave podle mne muzou kotouce reznout jen pokud jsou zadni brzdove trmeny nefunkcni....jinak se kazdym pribrzdenim musej zbavovat oreznuti..takze to ze nekomu reznou zadni kotouce tak to vetsinou znamena ze mu zadek nebrzdi....ja kdyz nekolikrat musel stacet na soustruhu (na cemkoliv)zadni kotouce tak to vzdy znamenalo ze to na tom aute vzadu nebrzdi....krasne to je poznat na motorce....
ted tu mam zrovna mondeo III ktere bylo vyhozeno z stk za nefunkcni brzdy vzadu...kotouce uz mam srovnany a ted resim trmeny...proste nechodej ..stare trmeny litinove a jsou pekne vyrezli...uvidim co s tim pujde udelat..pistum nic neni to je brousenej tvrdochrom..ale ty trmeny se mi vubec nelibej..
ted tu mam zrovna mondeo III ktere bylo vyhozeno z stk za nefunkcni brzdy vzadu...kotouce uz mam srovnany a ted resim trmeny...proste nechodej ..stare trmeny litinove a jsou pekne vyrezli...uvidim co s tim pujde udelat..pistum nic neni to je brousenej tvrdochrom..ale ty trmeny se mi vubec nelibej..
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Brzdové destičky a kotouče
Ty slez ze stromu a necituj poslední příspěvek
To že jsi napsal(a) že reznou obyč Brembo kotouče na zadní nápravě nasvědčuje jen tomu co napsal vitr73.BTW obyč Brembo na přední nápravě jako nereznou?? To je zvláštní když mají stejnou povrchovou úpravu.Závěrem se ti střasně omluvuju že jsem natočil přední Brembo Max místo zadních obyč Brembo, které jsou podle tebe hrozně zreznuté.Bohužél já je nemám tak to nemůžu natočit
A tady se můžeš podívat jakou používá Brembo povrchovou úpravu u svých kotoučů.A to stejnou jak u obyč. kotoučů tak i u kotoučů Brembo Max
http://www.bremboparts.com/en/products/ ... ated-discs



http://www.bremboparts.com/en/products/ ... ated-discs
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

- vitacz
- Zkušený
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Brzdové destičky a kotouče
Já bych to reznutí neřešil, mě podle videa připadají v pohodě. Podle mě zrezlej koutouč vypadá úplně jinak
Zase najednu stranu co čekáš za 800kč za 1ks. Já je má teda taky a nikomu bych je nedoporučil.

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Brzdové destičky a kotouče
Tak slezeme oba
Nefunkční zadní brzdou to opravdu není (Vitr73 máš mě za takovýho vola že nepoznám když nebrzdí zadek??) Mmch. třmeny mám nový. Ty kotouče vzadu reznou jak sviňa, stačí tři dny stát venku a ojezdí se to až po desítkách zabrždění. V zimě jsem stál týden a orezlo tak že jinak orezlý místo pod deskama štrachá i po 1000km, nepomáhá ani častý brždění ručkou = je to zralý na stočení resp. let do šrotu (uvidim jestli se obrzdí během jarního sucha). Až budu přehazovat kola tak to můžu vyfotit, po roce vypadaj jako ty co tam předtím byly snad od začátku (měněno po 170 kkm). Nedělá to klasický povrchový oreznutí co se setře prvním zabržděním, ale jede to hned do hloubky = materiál. Desky jsou taky Brembo. Povrchová úprava nemá vliv, rezne to na funkční ploše a ta je holý železo.
Jestli jsou stejný i přední to nevim, tam mám ATE desky i kotouč. - kotouč ok, desky na zimu nic moc, několikrát za zimu to po dvou dnech stání brzdilo jak bez posilovače a začaly normálně fungovat až po několika "vypáleních" zabržděním ze 140 na 50 kmh. Původní desky to nedělaly, co tam bylo nevim (nečitelný)

Jestli jsou stejný i přední to nevim, tam mám ATE desky i kotouč. - kotouč ok, desky na zimu nic moc, několikrát za zimu to po dvou dnech stání brzdilo jak bez posilovače a začaly normálně fungovat až po několika "vypáleních" zabržděním ze 140 na 50 kmh. Původní desky to nedělaly, co tam bylo nevim (nečitelný)
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Hmm, ja mam na zadku klasicky bremba jak kotouce, tak desky, a na brzdny plose se rzi moc problem nemam... Za dva tejdny stani v zime mi to orezlo na jedno prudsi zabrzdeni, tot vse 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Brzdové destičky a kotouče
Asi tak...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové destičky a kotouče
..ja mam jeden zadni za 407 kc a taky nereznou..a kdyz po tydnu stani na desti chytne lisku tak po prujezdu mestem se zase blejska....ale kdyz mne dobre nesli zadni trmeny tak se i stavalo ze bylo rzi tolik ze i kopal do pedalu...a to se u zadnich malo kdy stane...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- speedy
- Pokročilý
- Příspěvky: 831
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slánsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové destičky a kotouče
mám na autě taky Brembo, zadní již pár tisíc za sebou a přední jsem dělal předevčírem. Tak uvidíme, jak to bude s výdrží. Mám 220tis, originály vydržely vcelku dost. S korozí nemám problém, zadní jsem natíral já a přední jsem koupil natřený:-) Provoz ukáže...
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 129
- Registrován: 19.08.2012 16:45
Re: Brzdové destičky a kotouče
Používám již drahně let na celém autě Brembo kotouče / Textar desky. Naprostá spokojenost. Auto těžký a rychlý, kotouče drží a nekroutí se. Po umytí samozřejmě trochu oreznou, ale po prvním zabrždění je to pryč. IMHO na tahle auta naprosto vyhovující kombinace.
- LeonardoTM
- Junior
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10.04.2012 23:11
Re: Brzdové destičky a kotouče
Také si myslím, že originály vydrží nejdéle, i když záleží, co se s nimi dělá. Moje přední vydržely 170 tkm a kotouč měl hranu 1mm a druhá sada destiček (poprvé měněno někdy kolem 80 tkm) měla cca 2mm. Před sundáním to vypadalo takto: Vyměnil jsem to za ATE PowerDisc a destičky Maxgear a trochu ošetřil antikorozním sprejemspeedy píše:mám na autě taky Brembo, zadní již pár tisíc za sebou a přední jsem dělal předevčírem. Tak uvidíme, jak to bude s výdrží. Mám 220tis, originály vydržely vcelku dost. S korozí nemám problém, zadní jsem natíral já a přední jsem koupil natřený:-) Provoz ukáže...

Spíš mě zajímá, jestli je správně, že jsem tam nechal barvu na té kontaktní ploše (Etzold píše, že se nové kotouče mají očistit, já jsem to pochopil tak, že se hlavně mají případně odmastit).
Jinak na těch zadních mi originál kotouče + první destičky vydržely až do 140 tkm, kdy jsem je už musel vyměnit, protože se začal odlamovat materiál z destiček. Kotouč měl také hranu kolem 1mm a destičky spíš už jen 1-2 mm. Auto bylo venku asi 2 dny se silně zataženou ruční brzdou (zvednuto na výměnu oleje a ošetření spodku) a pak jsem při brždění občas slyšel takové loupavé zvuky. Po čase jsem rozebral brzdy a zjistil, že jedna destička má 1/3 plochy odlámanou. Nemyslím, že by originál destičky byly nějak nekvalitní, prostě jsem je špatně používal (?)
Při výměně jsem tam dal to samé jako vepředu (ATE PowerDisc a MaxGear destičky) a po první zimě se objevila rez v těch dřážkách a na obvodu, ale brzdící plocha je OK. Vypadá to takto: Brzdí dobře (dost dobře na to co potřebuji, na STK bez problémů), jen mě trochu štve, že pískají. Možná je to tím, že jsem tam nedal tu pastu proti pískání (světle modrá od LiquiMoly), takže to zkusím doplnit a případně je také natřít jako vepředu.
Máte někdo zkušenosti s pískáním (krátce při začátku brždění), jestli je to tou chybějící pastou nebo je to vlastnost destiček ?
Escort 5dv., 1.6 16V, 66kW, 1996 (2002-2008), ~6,5l/100km
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Focus I 5dv., 1.6 16V, 74kW, 2003 (2008-2012), ~6,9l/100km
Focus II 5dv., 1.6 16V, 85kW, 2008 (2012-), ~7l/100km
Fusion, 1.6 16V, 74kW, 2006 (2020-), ~7l/100km (podle trasy +/- 1l)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host