
plyn v chladícím systému
- Janda008
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15.06.2014 21:00
- Bydliště: Ostrava
plyn v chladícím systému
Zdravím. Mám problém s mým Focusem 99 1.8. Mám tam namontovaný LPG systém magic.Z ničeho nic mi začala celkem rychle mizet voda a je citit celkem dost plyn s nádobky na vodu.Když stojím na červenou tak je to fakt síla
. Myslíte že je možné aby mi plyn utíkal někudy do chladíciho systému a ven skrz víčko nádobky? Ješte jsem spozoroval že v nádobce voda celkem vaří ale na budíkách to je v normě.Olej bez emulze a na benzín jezdí normálně jen volnoběh se trochu houpe... Nevím si rady díky za každý nápad.

1.8 Ghia R.v. 99 BA + LPG 

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: plyn v chladícím systému
Fofruj, do servizu, než budeš lítat. 

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 504
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: plyn v chladícím systému
Chladící systém tlakuje prasklé těsnění pod hlavou, nebo hlava
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
- Janda008
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 15.06.2014 21:00
- Bydliště: Ostrava
Re: plyn v chladícím systému
Na to těsnení pod hlavou vsázím taky.Dnes jsem sundal sání a bublalo to kolem reduktoru (připojka na vodu)...Takže to vidím opravdu na servis.
pak dám vědet jak jsem dopadl.

1.8 Ghia R.v. 99 BA + LPG 

-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16.02.2011 13:49
Re: plyn v chladícím systému
Zdar Pánové.k tomuhle tématu přidám svou zkušenost třeba se někomu šikne.Měl jsem nedávno stejnej problém u FOFA 1,6 16V fydd s lpg.Nevěřil jsem co se děje.Za jízdy se z ničeho nic začalo auto přehřívat a teplota šla do červenýho.Po otevření nádobky tlačil vodu a byl silně cítit plyn.Nechápal jsem to co tam dělá plyn ale vysledoval jsem ze když lpg vypnu a pred jízdou odfouknu expanzku zavada zmizí .Podumal jsem a tadádá.Opravdu je to mozné,V reduktoru LPG kterým prochází teplá voda z motoru(ohřev plynu) byla zteřelá gumová membrána a po zapnutí LPG opravdu plyn proniká do chladící soustavy a tlakuje ji az se vytvoří bublina motor se přehřeje.takže možné to je.koupil jsem membranu za 300 vyměnil sám a šlape jak hodiny.Tak snad to někomu pomúže a nebude hned měnit těsnění pod hlavou a termostat.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: plyn v chladícím systému
jj u tehel starej systemu LPG se to stava..bratrovi se to na leonu stalo co to auto ma tak 5x...tak to nechal predelat na sekvencni vstrik a tam to nehrozi....zadna tepla voda do toho uz nejde a do vstriku jde primo kapalnej plyn....a znam jednoho co mu to netesnilo a naplnilo to motor lpgckem...a po startu uletla vana z motoru a viko na hlave taky....ale to nebyl samozrejmne focus ale felda....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- bajeluk
- Nováček
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01.08.2013 18:23
- Bydliště: Liberec, Praha
Re: plyn v chladícím systému
Prevazna vetsina dnesnich LPG systemu, vcetne tech drazsich (BRC, Prins, Landi Renzo...) pouziva LPG v plynne fazi a reduktor na prevod kapalna -> plynna faze (ktery pouziva prave ohratou vodu z chladiciho okruhu), tam maji, a vstrikovace jsou na plynnou fazi.
Ano, delaji se uz systemy na primy vstrik kapalneho LPG, ale tech je, pokud vim, zatim velmi malo. Ale treba ho tvuj kamos opravdu ma.
Ano, delaji se uz systemy na primy vstrik kapalneho LPG, ale tech je, pokud vim, zatim velmi malo. Ale treba ho tvuj kamos opravdu ma.
FF1 1.8i 16V 2004 LPG stribrna combi
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
Ex: Felicia Combi 1.3 MPI, 50 kW, 2000
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: plyn v chladícím systému
ma..hadice ke vstrikum byvaji po jizde omrzle a vim ze vyhrejvani odparovace teplou vodou mu pri te vymene uvedli do puvodniho stavu jako na motoru bez lpg(schanel jsem mu novou hadici )..ted je tam jen regulator tlaku kapalneho lpg bez vyhrejvani a nejaka dalsi elektronicka krabice...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti