Škubání motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pawecoz
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od Pawecoz » 21.06.2007 09:54

Tak tento problem som riešil aj ja a podarilo sa mi ho vyriešiť až za pomoci servisu v BB lebo diagnostika tiž nič nehlásila tak som to odhadoval na trisky ,no ale nakoniec závada bola v pridierajúcom sa EGR ventile a ešte mi aj prepálili novší softvér do riadiacej jednotky a polepšilo to ale mne to robilo aj aj pri vyradenej rýchlosti že motorom začalo šklbat ako by sa chcel zadusiť ale iba okolo 1200 ot ,ale pri jazde to cukalo celým autom pri 1700 ot.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW,r.v.2002,5.D,čierny,Futura

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 21.06.2007 10:01

toto presne sa mi dialo u tranzita,,ak klesla ručička pod 1/4 nádrže, tak mi to chcípalo, tiež mi to diagnostikovali na bordel v nadrži, tak som sa zmieril s tým, že mám od teraz o štvrtinu menšiu nádrž..

Uživatelský avatar
Roman-Jicin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Roman-Jicin » 21.06.2007 10:04

Pawecoz píše:Tak tento problem som riešil aj ja a podarilo sa mi ho vyriešiť až za pomoci servisu v BB lebo diagnostika tiž nič nehlásila tak som to odhadoval na trisky ,no ale nakoniec závada bola v pridierajúcom sa EGR ventile a ešte mi aj prepálili novší softvér do riadiacej jednotky a polepšilo to ale mne to robilo aj aj pri vyradenej rýchlosti že motorom začalo šklbat ako by sa chcel zadusiť ale iba okolo 1200 ot ,ale pri jazde to cukalo celým autom pri 1700 ot.
Tak nevím jestli mám tu samou závadu. Mě to dělá jen při zařazené 4 a to hlavně jen při studeném motoru. Když je zahřátý tak ujede 120 km bez škubání a najednou 2x zaškube a je zase 100km klid. Je mi divný že to nedělá třeba na 5-ku.
Chtěl bych to vyřeřit, protože za měsíc jedu na dovelenou do Itálie a Chorvatska a nerad bych,aby se mi to tam po...
A na kolik ten EGR ventil přišel?
Dík
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, r.v. 2003, černá met.

Uživatelský avatar
Nezmar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hodonín

Příspěvek od Nezmar » 21.06.2007 16:52

mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu

Uživatelský avatar
Roman-Jicin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Roman-Jicin » 22.06.2007 07:15

Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, r.v. 2003, černá met.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 22.06.2007 20:52

Roman-Jicin píše:
Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Odpoj baterku na delsi dobu a pak ji zase pripoj. Po pripojeni baterky si zacne ridici jednotka znovu osahavat senzory a chod motoru. Po najeti cca 30 km bude ridici jednotka po restartu. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman-Jicin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Roman-Jicin » 28.06.2007 08:44

pelen píše:
Roman-Jicin píše:
Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.
Odpoj baterku na delsi dobu a pak ji zase pripoj. Po pripojeni baterky si zacne ridici jednotka znovu osahavat senzory a chod motoru. Po najeti cca 30 km bude ridici jednotka po restartu. :wink:
Tak restart nepomohl.
Po připojení baterky to na kontrolkách a budících vypadalo, že si řídící jednotka fakt něco kontroluje, ale motor cuká dál a chybu to stále nehlásí. V servisu mi řekli, že takhle s tím nic nemůžou dělat, protože když se s tím sveze mechanik tak samozdřejmě auto jede uplně v pohodě. Prý to mám nechat projevit! Takže si asi připlatím za lepší pojistku a nechám to projevit v Itálii. :D
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, r.v. 2003, černá met.

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 28.06.2007 20:10

to corsar:
Taky to vidím na to čerpadlo a nevěděl jsem jak to tam funguje, dekuji za info. A nejezdím pod čtvt nadrže tak by mělo ještě vydržet. 8)

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 28.06.2007 21:13

to Roman-Jicin,zkus si nechat zaslepit EGR ventil a uvidíš jestli ti to pomůže :wink: Jak budeš hledat,tak je to tady popsané ohledně záslepení EGR ventilu a popis jak funguje :wink: A hlavně dej pak vědět,jak to dopadlo
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 26.08.2007 18:17

Pomožte mi se zmapovaním motoru, prosím napište co je co podle těch čísel. Potřeboval bych vědět kde je čidlo volnoběžných otáček. Foki to tu někde popisoval,ale nějak jsem to nepochopil :? Mám tip, že je to 4. ale fakt nevím.
Děkuji moc

Obrázek
Trošku detailněji
Obrázek
Obrázek

A na to jsem přišel sám :) Aspoň doufám, že je to OK :D
Obrázek

Uživatelský avatar
many11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od many11 » 26.08.2007 18:20

[quote="cajda"]Pomožte mi se zmapovaním motoru, prosím napište co je co podle těch čísel. Potřeboval bych vědět kde je čidlo volnoběžných otáček. Foki to tu někde popisoval,ale nějak jsem to nepochopil :? Mám tip, že je to 4. ale fakt nevím.
Děkuji moc



Čidlo volnoběžných otáček?? nebo myslíš ventil volnoběhu?? Pokud myslíš ventil tak ten není ani na jedné fotce. V případě čidla volnoběhu nevím co máš na mysli...
4.= čidlo rychlosti, to co tam máš jako stabilizátor je táhlo stabilizátoru.

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 26.08.2007 19:34

Dík za opravu s tím stabilizátorem :?
No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je :oops:

Uživatelský avatar
many11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Blanensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od many11 » 26.08.2007 19:43

cajda píše:Dík za opravu s tím stabilizátorem :?
No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je :oops:
Nevím že by měl benzínový Focus čidlo volnoběhu. Má podle mě jen ventil volnoběhu a ten je umístěn na sacím potrubí. A čidlo klepání má pouze Diesel jak je v tom vlákně co jsi posílal odkaz již napsáno. Jinak k těm Tvým obrazků:
1.= čidlo otáček kliky
2.= čidlo zpátečky
3.= řazení + napouštěcí šroub oleje do převodovky pod tím černým krytem

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 26.08.2007 19:50

Tak jo díky za info. :)

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od čajda » 03.09.2007 20:55

Dnes jsem byl na diagnostice a je to benzínové čerpadlo!
Řekli mi že muže být ucpané sítko nebo něco podobného. No už jsem zjišťoval ceny čerpadla. Po slevě 7700,- :cry: Nevíte někdo o lepší ceně?

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů