Škubání motoru
- Pawecoz
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ružomberok
Tak tento problem som riešil aj ja a podarilo sa mi ho vyriešiť až za pomoci servisu v BB lebo diagnostika tiž nič nehlásila tak som to odhadoval na trisky ,no ale nakoniec závada bola v pridierajúcom sa EGR ventile a ešte mi aj prepálili novší softvér do riadiacej jednotky a polepšilo to ale mne to robilo aj aj pri vyradenej rýchlosti že motorom začalo šklbat ako by sa chcel zadusiť ale iba okolo 1200 ot ,ale pri jazde to cukalo celým autom pri 1700 ot.
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW,r.v.2002,5.D,čierny,Futura
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Roman-Jicin
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jičín
Tak nevím jestli mám tu samou závadu. Mě to dělá jen při zařazené 4 a to hlavně jen při studeném motoru. Když je zahřátý tak ujede 120 km bez škubání a najednou 2x zaškube a je zase 100km klid. Je mi divný že to nedělá třeba na 5-ku.Pawecoz píše:Tak tento problem som riešil aj ja a podarilo sa mi ho vyriešiť až za pomoci servisu v BB lebo diagnostika tiž nič nehlásila tak som to odhadoval na trisky ,no ale nakoniec závada bola v pridierajúcom sa EGR ventile a ešte mi aj prepálili novší softvér do riadiacej jednotky a polepšilo to ale mne to robilo aj aj pri vyradenej rýchlosti že motorom začalo šklbat ako by sa chcel zadusiť ale iba okolo 1200 ot ,ale pri jazde to cukalo celým autom pri 1700 ot.
Chtěl bych to vyřeřit, protože za měsíc jedu na dovelenou do Itálie a Chorvatska a nerad bych,aby se mi to tam po...
A na kolik ten EGR ventil přišel?
Dík
Ford Focus Combi 1.8 TDCi, r.v. 2003, černá met.
- Roman-Jicin
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jičín
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Odpoj baterku na delsi dobu a pak ji zase pripoj. Po pripojeni baterky si zacne ridici jednotka znovu osahavat senzory a chod motoru. Po najeti cca 30 km bude ridici jednotka po restartu.Roman-Jicin píše:A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu

- Roman-Jicin
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jičín
Tak restart nepomohl.pelen píše:Odpoj baterku na delsi dobu a pak ji zase pripoj. Po pripojeni baterky si zacne ridici jednotka znovu osahavat senzory a chod motoru. Po najeti cca 30 km bude ridici jednotka po restartu.Roman-Jicin píše:A co to prosím znamená " restartovat". Jestli se ptám blbě tak se omlouvám.Nezmar píše:mě to dělalo na escortovi ,řekl mě kamoš z Fordu ,že mam restartovat,tk sem to udelal a bylo po problemu
Po připojení baterky to na kontrolkách a budících vypadalo, že si řídící jednotka fakt něco kontroluje, ale motor cuká dál a chybu to stále nehlásí. V servisu mi řekli, že takhle s tím nic nemůžou dělat, protože když se s tím sveze mechanik tak samozdřejmě auto jede uplně v pohodě. Prý to mám nechat projevit! Takže si asi připlatím za lepší pojistku a nechám to projevit v Itálii.

Ford Focus Combi 1.8 TDCi, r.v. 2003, černá met.
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
-
- Test driver
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Pomožte mi se zmapovaním motoru, prosím napište co je co podle těch čísel. Potřeboval bych vědět kde je čidlo volnoběžných otáček. Foki to tu někde popisoval,ale nějak jsem to nepochopil
Mám tip, že je to 4. ale fakt nevím.
Děkuji moc

Trošku detailněji


A na to jsem přišel sám
Aspoň doufám, že je to OK


Děkuji moc

Trošku detailněji


A na to jsem přišel sám



- many11
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Blanensko
- Kontaktovat uživatele:
[quote="cajda"]Pomožte mi se zmapovaním motoru, prosím napište co je co podle těch čísel. Potřeboval bych vědět kde je čidlo volnoběžných otáček. Foki to tu někde popisoval,ale nějak jsem to nepochopil
Mám tip, že je to 4. ale fakt nevím.
Děkuji moc
Čidlo volnoběžných otáček?? nebo myslíš ventil volnoběhu?? Pokud myslíš ventil tak ten není ani na jedné fotce. V případě čidla volnoběhu nevím co máš na mysli...
4.= čidlo rychlosti, to co tam máš jako stabilizátor je táhlo stabilizátoru.

Děkuji moc
Čidlo volnoběžných otáček?? nebo myslíš ventil volnoběhu?? Pokud myslíš ventil tak ten není ani na jedné fotce. V případě čidla volnoběhu nevím co máš na mysli...
4.= čidlo rychlosti, to co tam máš jako stabilizátor je táhlo stabilizátoru.
-
- Test driver
- Příspěvky: 3565
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Dík za opravu s tím stabilizátorem
No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je

No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je

- many11
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Blanensko
- Kontaktovat uživatele:
Nevím že by měl benzínový Focus čidlo volnoběhu. Má podle mě jen ventil volnoběhu a ten je umístěn na sacím potrubí. A čidlo klepání má pouze Diesel jak je v tom vlákně co jsi posílal odkaz již napsáno. Jinak k těm Tvým obrazků:cajda píše:Dík za opravu s tím stabilizátorem![]()
No a to čidlo volnoběhu http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... opic&t=816
Nějak to nemužu pochopit kde je
1.= čidlo otáček kliky
2.= čidlo zpátečky
3.= řazení + napouštěcí šroub oleje do převodovky pod tím černým krytem
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů