Příspěvek
od ballu » 04.02.2015 08:16
Já měl koupený NGK origo platinky, jelikož bylo na nich nalítáno jen 26 tis. km , tak jsem nepředpokládal , že bude právě u nich problém. Již jsem to psal jinde v sekci o kvalitě benzínu. Tehdy jsem se vracel ze Slovenska , ale jelikož cesta do Brna měla zajížďku přes Kroměříž, tak na nátlak manželky jsem vzal laciný benzín v Hodoníně. Cesta probíhala v pohodě až do Brna jelikož i při zastávkách byl motor stále teplý. Pak to však začalo, stačilo pár studených startů ráno do práce a zahřátý motor v nízkých otáčkách začal pokuckávat. Jelikož svíčky měli najeto málo z těch 90tis. km životnosti, pátral jsem jinde, čepadlo, filtr , zasrané vstřiky, všude tam, na co by mělo vliv tankování. Do nádrže jsem narval tolik VIFU, že svíčky po vyndání byly žluté jak sluníčko na děcké malůvce. Nakonec jsem zacpal závity hadrem a svíčky vzal domů. Doma pod světlem a lupou jsem zjistil mikro vypálené praskliny jako vlas na keramice dvou svíčkách prostředního kontaktu. Tak jsem Golfem zajel koupit Brisky- iridium /100tis.km/ za 230Kč/ks a motor má klidnější chod, lepší jak i za nových NKG........
PS: počátek byl nějaký humus v benzínu, který zapřičinil přes vodivé usazeniny, že jiskra v nízkých točkách si lítala kde chtěla a odrovnala dvě svíčky, naštěstí cívka vydržela....
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V