Já ty káry netřídím, smrdí všechny stejně a majitelé by něco s motorem měli udělat, ale rozdíl je, když čmudí staré Mondeo I s najetýma 400 tis. km a Mondeo III ověšané ekokurvítky, které má nalítáno jen třetinu toho co to staré. A nad tímto je potřeba se pozastavit, kde je příčina. Proč motor nynější generace ověšaný vším možným , dosahuje spotřeby po 100 tis. km jako před 15 -ti roky bez těchto vymožeností, spotřeba oleje jde do takových čísel , že vydrží akorát do výměny. Motory vydrži bez problému 150 tis. km, vděčny jen tomu, že je více dálnic na kterých při 6 - tém kvaltu se motor méně natočí. Majitelé jsou vícekrát v servisu než je zdrávo, což dříve se tam jezdilo jen z nutnosti aby se nepřišlo o garančku. Toto jsou otázky, na které by se mělo odpovědět proč???

Já odpověď na otázku znám, to by káry místo 500 tis. Kč musely stát do 200 tis.Kč.
