1.8 TDDi sacie zvody demontáž
- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
1.8 TDDi sacie zvody demontáž
Zdravím Páni plánujem vyčistiť sacie zvody a potrebujem ich rozobrať
. Dá sa to aj bez toho aby som musel zhadzovať výfukové zvody s turbom? 

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2711
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 1.8 TDDi sacie zvody demontáž
Ne. Turbo musíš alespoň odklonit.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDDi sacie zvody demontáž
takže aj výfukové zvody musia dolu? To by bolo dobre rovno potom aj rozobrac turbo nie?

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
- vitut
- Člen klubu

- Příspěvky: 3024
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDDi sacie zvody demontáž
TDDi nema VGT, takze podle meho neni treba turbo rozebirat, pokud s nim nejsou problemy. Sundani svodu se nevyhnes. Ja budu v lete montovat do auta EGR vycisteni ultrazvukem, uz jsem poridil nova tesneni pod sani i vyfukove svody ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDDi sacie zvody demontáž
ale vyfukove zvody su spojene s turbom sa mi zda takze aj turbo bude musiet dolu? A VGT je skratka coho?
Inak tie tesnenia si odkial objednaval prosim ta? 

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
- vitut
- Člen klubu

- Příspěvky: 3024
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDDi sacie zvody demontáž
Mel jsem na mysli rozebrat turbo ve smyslu dostat se do nej dovnitr (teda v domacich podminkach jen na vyfukovou cast). Turbo je soucasti svodu, takze pujde dolu spolecne se svody. Rozebirat to dal nema moc smysl, neni tam nic, co by stalo za cisteni. VGT jsou variabilni lopatky na vyfukove casti, u TDDi je vyfukova cast pevna.
Tesneni sezenes leckde, bezne autodily by ho mely umet dodat. Ja jsem objednaval original Ford, ta cena neni nijak zavratna.
Tesneni sezenes leckde, bezne autodily by ho mely umet dodat. Ja jsem objednaval original Ford, ta cena neni nijak zavratna.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Fako sk
- Zkušený

- Příspěvky: 1124
- Registrován: 31.07.2008 16:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 TDDi sacie zvody demontáž
Jasne chapem diky za objasnenie
. Ale celkom nevyhoda ze sa neda sanie demontovat samostatne ale treba odpojit dalsich 300 prekazok
. A kolko ta cca vysli obidve tesnenia? 

Ford Focus Hatchback 1.8 TDDi Trend, 66 kW, r.v. 2001, Made in Germany
Fooookus
..lešti focusa kým sa dá lebo nikdy nevieš čo sa ti môže stať a potom ho nebude mať kto leštiť..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

