FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
- Fredik89
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.01.2011 20:01
- Bydliště: Znojmo
FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Zdravím Forďáci,
O víkendu jsem byl v Praze na "diagnostice".
Borci se nebyli schopni spojit s ŘJ a říkali, že je "nakoplá" ŘJ - prý je v základním nastavení, jinak se prý prázdná - ani VINko nemá.
Mám nějaké problémy s výkonem a bez diagnostiky si neškrtnu, takže bych to potřeboval nějak dát do kupy.
Nesetkal se s tímto problémem někdo z vás??
Je to nebezpečný s takto defektní jednotkou jezdit??
Opravdu bych byl vděčný za nějaké konstruktivní posty, bo už jsem z toho fakt zoufalý..
O víkendu jsem byl v Praze na "diagnostice".
Borci se nebyli schopni spojit s ŘJ a říkali, že je "nakoplá" ŘJ - prý je v základním nastavení, jinak se prý prázdná - ani VINko nemá.
Mám nějaké problémy s výkonem a bez diagnostiky si neškrtnu, takže bych to potřeboval nějak dát do kupy.
Nesetkal se s tímto problémem někdo z vás??
Je to nebezpečný s takto defektní jednotkou jezdit??
Opravdu bych byl vděčný za nějaké konstruktivní posty, bo už jsem z toho fakt zoufalý..
Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Jak uz jsem psal - pokud mas opravdu jen jednu jednotku, neni nic jednodussiho, nez zkusit jinou jednotku. Da se bez problemu sehnat kolem 1000 Kc vcetne jednoho transponderu do klice. Druhy klic se da dohrat. Sundas konektor z te stavajici, druhou jednotku nechas na podlaze spolujezdce a otestujes.
Mohl by to taky byt problem v kabelazi, coz by bud znamenalo kontrolu celeho svazku, nebo ho rovnou vymenit.
Ja jsem mel puvodne dvoujednotkovy system a dlouho jsem resil potize s kolisanim volnobehu. Vymenou kabelaze a nasazenim jedne jednotky problemy zmizely. Nikde se o tom moc nediskutuje, nicmene u Mondea mk.3, ktere melo jeden cas taky dve jednotky, se vyskytly problemy s rizenim motoru, ktere byly zpusobene oxidaci konektoru na jednotkach. Piny mely byt zlacene, ale v nekterych seriich nebyly ...
Mohl by to taky byt problem v kabelazi, coz by bud znamenalo kontrolu celeho svazku, nebo ho rovnou vymenit.
Ja jsem mel puvodne dvoujednotkovy system a dlouho jsem resil potize s kolisanim volnobehu. Vymenou kabelaze a nasazenim jedne jednotky problemy zmizely. Nikde se o tom moc nediskutuje, nicmene u Mondea mk.3, ktere melo jeden cas taky dve jednotky, se vyskytly problemy s rizenim motoru, ktere byly zpusobene oxidaci konektoru na jednotkach. Piny mely byt zlacene, ale v nekterych seriich nebyly ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
kdyz by byla prazdna tak ti to ani nepojede ,cim se tam dostavali ? ze jim to neslo?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Fredik89
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.01.2011 20:01
- Bydliště: Znojmo
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Byl jsem v LB Automotive a ti borci byli opravdu na ranu - připojil tam tlustej kábl s červenou koncovkou na NB to vypadalo jako Fordí diagnostika (snad IDS??), třikrát zkusil připojit, pak zkusil zadat VINko, pak přemýšlel a vypotil to s tou nakoplou jednotkou a nastavil ruku za 10min "práce" 500 bez, s papírem 600..
Kdyby tam byl sám, tak ho tam za tuhle "práci" asi dobiju jak koně - byl jsem smířenej mu dát tak 2-300, ale takhle arogantního člověka aby pohledal
Prý je komplet vymazaná a díky tomu se nechce hlásit - že tam je nějaký standartní SW, ale nastavení konkrétního kusu chybí - tak teď babo raď, co s tím
Jinak jak se dá ta ŘJ vytáhnout?? Je v kastlíku pod GEM modulem a vede tam mrtě kabelů a všechno je tam docela na fest, tak bych nerad použil hrubou sílu a ještě víc si zavařil
Takže pokud si seženu jednotku včetně transpondéru, vyměním, tak by to mělo jet i bez korekcí ne??
To bych pak mohl nechat udělat u těch našich Znojemských šmudlů
Kdyby tam byl sám, tak ho tam za tuhle "práci" asi dobiju jak koně - byl jsem smířenej mu dát tak 2-300, ale takhle arogantního člověka aby pohledal

Prý je komplet vymazaná a díky tomu se nechce hlásit - že tam je nějaký standartní SW, ale nastavení konkrétního kusu chybí - tak teď babo raď, co s tím

Jinak jak se dá ta ŘJ vytáhnout?? Je v kastlíku pod GEM modulem a vede tam mrtě kabelů a všechno je tam docela na fest, tak bych nerad použil hrubou sílu a ještě víc si zavařil

Takže pokud si seženu jednotku včetně transpondéru, vyměním, tak by to mělo jet i bez korekcí ne??
To bych pak mohl nechat udělat u těch našich Znojemských šmudlů

Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Ta jejich hláška o nakoplé jednotce je blbost. Konfigurační parametry včetně VIN
jsou ve flash a ta se jen tak sama nesmaze. Pokud by se jeji obsah poskodil tak
ta jednotka vubec nenabehne. Hledal bych problém v kabeláži
k diagnostické zásuvce. Podle mě jednotce nic nebude - kdyby nekomunikovala
tak ti nepojedou ani budiky a budou na nich jen pomlcky. Pristrojovy panel
je totiz na stejne sbernici.
Vyndat tu jednotku neni takovy problem, chce to sundat ty plasty napravo u nohou
spolujezdce. Otevrit kastlik a vyhaknout ho z dorazu nebo odsroubovat pro lepsi
pristup. Myslim, ze Gem je jen pricvakuty nad ni na takovem ramu. Pak uz je to
jen jeden sroub ktery drzi konektor - pro zmereni staci sundat a promerit,
ze to jde do zasuvky. Pokud ji budes tahat ven tak drzi za takove plastove zacvaky
ktere se musi nadzvednout a postupne dostat pres vsechny vystupky.
Nema auto nahodou dodelane nejake zabezpeceni ala skryty spinac. Uz jsem to v
nejakych autech videl - odpojene draty z diag zasuvky, nebo zapojene pres vypinac
pod palubkou apod. Jeste tenhle problem nastaval kdyz se dala jina jednotka ABS,
ktera mela v sobe TCS - nejakym zpusobem to pak stahovalo sbernici a nedalo se pripojit.
Zkontroluj propojeni diag zasuvka PIN2 - na PIN55 u jednotky a PIN10 - na PIN74 -
jsou v konektoru jednotky hned nad sebou.
jsou ve flash a ta se jen tak sama nesmaze. Pokud by se jeji obsah poskodil tak
ta jednotka vubec nenabehne. Hledal bych problém v kabeláži
k diagnostické zásuvce. Podle mě jednotce nic nebude - kdyby nekomunikovala
tak ti nepojedou ani budiky a budou na nich jen pomlcky. Pristrojovy panel
je totiz na stejne sbernici.
Vyndat tu jednotku neni takovy problem, chce to sundat ty plasty napravo u nohou
spolujezdce. Otevrit kastlik a vyhaknout ho z dorazu nebo odsroubovat pro lepsi
pristup. Myslim, ze Gem je jen pricvakuty nad ni na takovem ramu. Pak uz je to
jen jeden sroub ktery drzi konektor - pro zmereni staci sundat a promerit,
ze to jde do zasuvky. Pokud ji budes tahat ven tak drzi za takove plastove zacvaky
ktere se musi nadzvednout a postupne dostat pres vsechny vystupky.
Nema auto nahodou dodelane nejake zabezpeceni ala skryty spinac. Uz jsem to v
nejakych autech videl - odpojene draty z diag zasuvky, nebo zapojene pres vypinac
pod palubkou apod. Jeste tenhle problem nastaval kdyz se dala jina jednotka ABS,
ktera mela v sobe TCS - nejakym zpusobem to pak stahovalo sbernici a nedalo se pripojit.
Zkontroluj propojeni diag zasuvka PIN2 - na PIN55 u jednotky a PIN10 - na PIN74 -
jsou v konektoru jednotky hned nad sebou.
Focus II 1.8 TDCi
- Fredik89
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.01.2011 20:01
- Bydliště: Znojmo
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Ta hláška mě taky dostala, ale zas taková blbost to být nemusí - někde jsem četl, že řešil týpek podobný problém, nechal přehrát jednotku a po pár km byla zas bez dat
Docela divný je, že mi říkali, že má FoFo dvě řídící jednotky, tak jsem odpojil baterku, její držák a pro jistotu ještě windbox a nikde nebyla, tak jsem to dal do kupy, nechal baterku tak 6-7 hodin venku a sice se mi smazaly hodiny, okna, ale denní počítadlo ne - to by se mělo taky smazat ne??
S vytažením té jednotky to asi ještě bude sranda, ale i tak mě to čeká
Mám čínský Ford VCM kabel, nebo jak se to jmenuje a s FoCOMem to četlo jednotky ABS, xenonů... takže pokud jednotka nekomunikuje na jiných pinech, tak by to mělo být v pohodě

Docela divný je, že mi říkali, že má FoFo dvě řídící jednotky, tak jsem odpojil baterku, její držák a pro jistotu ještě windbox a nikde nebyla, tak jsem to dal do kupy, nechal baterku tak 6-7 hodin venku a sice se mi smazaly hodiny, okna, ale denní počítadlo ne - to by se mělo taky smazat ne??
S vytažením té jednotky to asi ještě bude sranda, ale i tak mě to čeká

Mám čínský Ford VCM kabel, nebo jak se to jmenuje a s FoCOMem to četlo jednotky ABS, xenonů... takže pokud jednotka nekomunikuje na jiných pinech, tak by to mělo být v pohodě

Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
S tema 2 ma jednotkama jsou verze pred 8/2002. Pak je druha pod baterkou v motorovem prostoru.
Focom by to mel nacist - ale jak rikam problem je nekde v kabelazi k diagnosticke zasuvce.
Jednotka ABS, xennony atd komunikuje na PINu 7. Pristrojovka a ridici jednotka je na pinech 2,10.
Focom by to mel nacist - ale jak rikam problem je nekde v kabelazi k diagnosticke zasuvce.
Jednotka ABS, xennony atd komunikuje na PINu 7. Pristrojovka a ridici jednotka je na pinech 2,10.
Focus II 1.8 TDCi
- Fredik89
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.01.2011 20:01
- Bydliště: Znojmo
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Tak jsem se dneska dostal ke kontrole spojení mezi zásuvkou a ŘJ.
Odpojil jsem baterku, vytáhl GEM modul, vytáhl ŘJ a zkusil prozvonit piny 2-55 a 10-74 a vypadá to, že to nemá kontakt - je možné, že je po cestě nějaká kostka, nebo to jde přes budíky??
Co bych podle vás měl dál dělat?? Opravdu bych už měl tento problém z krku
Jinak když jsem koukal na ŘJ, tak tam byl štítek, ale už byl přelepený - viz. obrázky - je to normální, nebo je něco špatně??
Odpojil jsem baterku, vytáhl GEM modul, vytáhl ŘJ a zkusil prozvonit piny 2-55 a 10-74 a vypadá to, že to nemá kontakt - je možné, že je po cestě nějaká kostka, nebo to jde přes budíky??
Co bych podle vás měl dál dělat?? Opravdu bych už měl tento problém z krku

Jinak když jsem koukal na ŘJ, tak tam byl štítek, ale už byl přelepený - viz. obrázky - je to normální, nebo je něco špatně??

Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Hned u nohou spolujezdce je konektor, pres ktery to jde. Stahni si schemata, at vis, jake piny mas hledat ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Fredik89
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22.01.2011 20:01
- Bydliště: Znojmo
Re: FoFo 1,8TDCi 85KW 2002 - nakoplá ŘJ
Tak jsem zapojil zpět ten 3konektor pod nohama spolujezdce a světe div se - ono to má kontakt
Takže teď ještě zprovoznit kabel a uvidím, jestli se spojí
Jinak ohledně motoru.. když to nemá svůj den, tak dám plný knedlík a motor je přidušený, občas jde černý dým a jakoby v motoru něco klepe??

Takže teď ještě zprovoznit kabel a uvidím, jestli se spojí

Jinak ohledně motoru.. když to nemá svůj den, tak dám plný knedlík a motor je přidušený, občas jde černý dým a jakoby v motoru něco klepe??
Ford Focus 1.8TDCI 85kW Ghia, 2002, 5dv Metropolis blue interiér Bussac Medium Light Stone, AC, BC, xenony, JVC audio + sub +amp
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů