Nestartuje

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od vitr73 » 14.02.2015 12:56

..a koukam na fotky ze to odnesli jen zase vyfukove....saci vypadaj i podle pistu ze se jich to nedotklo....tak to by fakt stalo za to upravit pisty aby se tam i otevrenej vyfukovej vesel....pak by stacilo rozvodovy remen menit az kdyz praskne... :D :D ...na tom motoru Porche jak jsem psal tam bylo vybrani poradne a ani kdyz prdnul remen tak se to nepotkalo...
jak ti stano koukam na pisty...tak by asi stacilo vzit cigarovou brusku a ty zlabky tam na sprostaka vybrousit rukou...aspon takove jako jsou pod sacima...ted by se to dobre trefovalo...kdyz je to oznacene :D
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Nestartuje

Příspěvek od Jardak » 14.02.2015 13:09

vitr73 píše:..ted mne tak napadlo...az bych mnel jednou motor venku...co vytahat pisty,na freze tam udelat vic mista pro ventil a ten samej material co by se odfrezoval tak TIGem dovarit na pist jinam kde by neprekazel...takove deflexni pisty z toho udelat?....aby se zachovala velikost spalovaciho prostoru...
hdysi jsme takhle predelavali motor š-120l na LS...ale nic se nevarilo protoze tenkrat jeste zadnej TIG nebyl...ale dali se deflexni pisty...a hned byl zivejsi...
Co je to deflexní písty?
LSku jsem měl a ta měla lehce vypouklý písty na rozdíl od 120tky který je měla rovný. Bez navaření materiálu bys je tedy vyrobil těžko. Co jste tam tedy dali za písty? Navíc LSka měla od š120 jiný osazení karbecu, první ročníky jinou vačku a větší kompresní poměr. Stačilo tedy snížit hlavu abys se dostal na KP LSky a nemusel jsi na písty sáhnout....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od vitr73 » 14.02.2015 13:14

no ja bych jen vyresil to zvetseni spalovaciho prostoru co by vzniklo vyfrezovanim tech zlabku aby se vesel ventil a Tigem bych jen dovaril jinam material aby se kompresni pomer nezmnenil...jj deflexni znamena vypoukle a ne rovne....hlava byla taky brutalne snizena ale pak se musela dat jina protoze to bylo strasne mlsne na benzin...na 91 oktanu to zvonilo jako naftak...98 oktanu bylo nejmin co slo pouzit
Naposledy upravil(a) vitr73 dne 14.02.2015 13:28, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od vitr73 » 14.02.2015 13:16

no co jsme tam dali...misto rovnejch pistu deflexni...ale myslim ze se i upravovala hlava protoze nebyla LSkova tusim ze se upravovala na freze hlava ze 105ky aby se tam deflexni pisty vubec vesli....
puvodne to byl motor 105ka...ale davali se 120tkove vlozky a LS pisty a upravena 105kova palice...ale pak to jelo uplne jinak
..jo a vacka se tam davala 180/200..a protoze ta hlava mnela jen 3 vyfukove kanaly(prostredni valce mneli spolecnej) tak byl vyfuk 3trubkovej a prostredni byla o 1 cm vetsi a tlumic byl hranatej napric pod naraznikem...ted mne stve ze jsem to auto kdysi prodal...dneska by slo vytahat vlozky a protocit je na pisty z dacie a byla by to 15ka motor....verim ze 80-90 koni by z toho slo vylakat..+ weber karbec
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13500
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Nestartuje

Příspěvek od stano. » 14.02.2015 13:34

Par rokov dozadu by som sa na to aj dal. Alebo niekedy davno, ked ine moznosti na zvysenie vykonu neboli. Ale teraz fakt nie je na to cas. Chcem to auto spojazdnit, nech este chvilu vydrzi , zacnem sa obzerat po novom a toto dozije v rodine.

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od vitr73 » 14.02.2015 13:41

no jo to je dneska jasny...ja bych to myslel jen jako konicka neco upravovat...jinak dneska je auto beznej spotrebni material a je jich strasne moc....tak jen mentalne postizenej by neco upravoval na ukor zivotnosti....jednodussi a bez sahnuti je tedy jasna volba koupit neco s dospelim motorem...
jednou jsem mnel pujceny od svagra 740ku BMW...a strasne mne rozesmalo kdyz do kopce nejakej naladenej favorit mne snazil dostat do zavodu...kdyz mne uz nebavilo poslouchat ten strasne rev z auta za mnou tak stacilo jen vic slapnout na plyn a odjed..
takze proc lakat z 100 konoveho motoru 150 za treba 50 tisic korun kdyz za tech 50 tisic jde koupit cele auto se 150 konema...bez sahnuti...chapu to jen v pripade ze to ma nekdo jako konicka nejvetsiho...pak jo
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Nestartuje

Příspěvek od petulak » 14.02.2015 18:42

stano---od čeho, je ta kladka tak napálená?
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13500
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Nestartuje

Příspěvek od stano. » 14.02.2015 18:50

Ved to sa prave pytam :D Netusim. Ci je na nej remen "nagumovany" alebo co to tam je. Lebo take plastove/gumenne hobliny boli aj dole pod nou.
Remen nevyzera byt poskodeny. Moze byt, ze je zosuchany z tej hladkej strany do leskla, ale posekany nie je.

Este dodam, ze obe kladky mali loziska v poriadku. Ani jedna nebola vycvachtana.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13446
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Nestartuje

Příspěvek od miki21 » 14.02.2015 19:25

stano. píše:.

Este dodam, ze obe kladky mali loziska v poriadku. Ani jedna nebola vycvachtana.
I po zahřátí? Už jsem viděl, jak se studená kladka točila, ale po zahřátí se ložisko seklo. Naštěstí se to podařilo včas odhalit a vyměnit- dělalo to strašný kravál.
Teď už je to ovšem jedno. :wink: Dej zrepasovat palici a jezdi. Mně repas na 1,6 před asi 5-ti léty vyšel na cca 4 litry.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13500
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Nestartuje

Příspěvek od stano. » 14.02.2015 19:46

Moze byt. Mozno to seka vo vyssich otackach - ja som to len tak v ruke pootacal.
Ked mi to vlezie do 200-250€ nakomplet, bude fajn...

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Nestartuje

Příspěvek od ballu » 14.02.2015 20:27

Kdyby jste viděli, jaké palice jsem repasoval, tak by poslední věta zněla - auto dojelo . To byla doba, kdy na vrakáčích byly jen škodovky a žiguliky. Nyní není problém sehnat palici , zabrousit ventily, dosedací plochu, odtlakovat, namašlit a hurá do auta.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13500
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Nestartuje

Příspěvek od stano. » 14.02.2015 20:47

Nech sa paci. Zozen mi tu v okoli nejaku hlavu v normalnom stave. Bud maju cely motor, alebo hlavu s nejasnym stavom. Ked som konecne niekoho nasiel, volal som mu, tak mi povedal, ze ju akurat posiela niekomu inemu. Na 1.8 benzin toho fakt nie je.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Nestartuje

Příspěvek od ballu » 15.02.2015 08:11

První bych sundal víko, a od toho by se odvíjelo další. Repase stávající hlavy nebo tu nejlacinější z vrakáče, kdy při snížení odporu vyndáním svíček motor bez problému protočím /není potkaná hlava/. Výhodou je, že na složení jedné hlavy mám díly z palic dvou.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje

Příspěvek od vitr73 » 15.02.2015 08:36

jj..kdyz uz nic tak by bylo hromada ventilu na vymenu a hromada hrnicku na na staveni vule ventilu...ta by na sundane hlave sla na ponku udelat daleko jednoduseji nez na motoru....
..urcite vyndat ventily a nechat srovnat sedla frezkou...slozit ze dvou hlav jednu,nastavit vule ventilu a jezdi se dal...akorad to nove tesneni pod hlavu je dost investice....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Nestartuje

Příspěvek od ballu » 15.02.2015 10:10

Při potkání bývá i natahnutý uložení vačky - snížit o nějakou stovku a zaškrábnout. :wink: Jestli má možnost doma v dílně, tak bych nechal zafrézovat sedla, zabrousit ventily, odtlakovat , srovnat hlavu a zbytek bych si pohrál při dlouhých zimních večerech doma. Jinak to bude lepší si nechat udělat komplet, synátor, když jsem mu dělal palici Golfa, třeba dodal ventilové gufera za poloviční cenu než měl servis, jinak třeba gufera na 16V měli jednotnou cenu 1000Kč. Ale jak jsem se zmínil, na vše mají přípravky, doma se musí improvizovat.....
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti