1,6 tdci cuká

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od lucky.jack » 29.03.2014 21:47

Vykuchaný znamená i SW odstraněný? To co popisuješ odpovídá na probíhající regeneraci DPFka.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

michal1706
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 10.02.2013 14:24

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od michal1706 » 29.03.2014 21:54

Ano vykuchany aj softwerovo odstraneny... uz som tu na fore niekde cital ze ten ventilator si zije vlastny svet - robi si co chce aj po odstraneni DPF z diagnostiky
Ford Focus II FL 2008 1.6TDCi 80KW

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od rh1980 » 29.03.2014 22:58

Pokud máš dobře upravený SW, aby se DPF neregenerovalo, tak se ventilátor nespustí sám od sebe. Mám dobře upravený SW a ventilátor se mě zapne jenom když zapnu klimu.
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 30.03.2014 00:54

Souhlasim. Je to špatně upravený sw po kuchání.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od marosmanik25 » 30.03.2014 11:49

Po odstranní DPF urobenéokolo 7000 km...a ventilátor sa mi ani raz nepustil...zle upravený sw
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

michal1706
Nováček
Nováček
Příspěvky: 48
Registrován: 10.02.2013 14:24

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od michal1706 » 30.03.2014 12:28

hmm a nemohlo to sposobit to ze po vykuchani a odstaneni z diagnostiky som asi po pol roku bol vo forde aktivovat tempomat, kde sa im nedal spojazdnit a museli prehrat soft nanovo? Ci mi tam oni nahodou neaktivovali zas DPF. Moze to byt aj tym?

No a kedze sme v teme o cukani... moze to trhanie s autom robit ten ventilator resp. regeneracia neexistujuceho DPF?
Ford Focus II FL 2008 1.6TDCi 80KW

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Marod22 » 30.03.2014 13:03

Podla mna moze, zrejme ti tam nahrali sw, ktory dp tvojho auta povodne aj patrila snazi sa regenerovat, lebo si mysli ze ma dpf.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 30.03.2014 16:41

Ano.tak to bylo u me.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

HOLZBY.ML
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21.04.2011 15:14

Re: 1,6 tdci 66kw cuká za studena

Příspěvek od HOLZBY.ML » 28.08.2014 11:03

Jurasek1977 píše:Děkuji za nabídku, pokud bych to nedokázal do té doby nějak vyřešit, dovolil bych si tě kontaktovat :bravo22:
Ahoj chtěl bych se zeptat, čím bylo to cukání vyřešeno ?
Dělá mi to nyní taky . Když jedu do 2000 ot/min . jinak když hodně přidám, tak je vše OK . Ale to cukání je docela napříjemný a bojím se aby se to nezhoršovalo .
Mám Focus II , 2.0 TDCI/100kW

Díky za info
Ford Focus II , Titanium , 2.0 TDCI (100kW)

Uživatelský avatar
Jurasek1977
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 26.12.2012 18:41
Bydliště: Liberec

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Jurasek1977 » 28.08.2014 11:38

Ahoj,
už jsem si prošel několikráte diagnostikou, povyměňoval kdejaká čidla, egr hotové, až jsem byl donucen zajet i na kontrolu vstřiků. Vstřiky byly ok, tak se alespoň vyčistily ultrazvukem, vše kolem vstřikování je prý také ok. Teď s tím jezdím jen pár dní, ale občas bych řekl, že tam to pocukávání za studena pořád trochu je :-( A to není ještě zima.
Ale dostal jsem zajímavý tip z dílny forda. Obdobný problém řešili a nakonec to byl problém starší baterie, která se tvářila, že je naprosto v pohodě, ale ze začátku nedávala autu co potřebovalo pro provoz. Já jsem ji ihned poté co jsem dojel ze vstřiků naplno dobil a musím říci, že pár dní to auto šlapalo parádně. A nyní už to zacukání zase pociťuji. No nabiju ji zase do plna a uvidím, jestli se to polepší, zkusím ji vyměnit....
Takže zatím jsem ve fázi vyčkávání
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.

sth-1
Junior
Junior
Příspěvky: 244
Registrován: 02.02.2013 13:48

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od sth-1 » 28.08.2014 12:15

Jestli baterie je dost silná na start tak nemůže být problém v baterii , ale maximálně v okruhu dobíjení , protože všechnu potřebnou energii musí dát v pohodě alternátor + musí dodat energii do baterie která se ztratila startováním , eventuálně samovybíjením či ostatní nonstop připojenou elektronikou (centrál , zabezpečovačka... ) Ale když má dost na start tak stále musí mít relativně nízký vnitřní odpor a tudíž fungovat i jako případný filtrační článek . Takže jestli jsou zde problémy které po nabití baterie zmizí , je třeba hledat vadu v dobíjení , nebo v nějakém uvolněném kabelu nebo spoji (velký přechodový odpor). Pozor na měření levnými digitálními multimetry ,můžou ukazovat celkem nesmyslné údaje na měření nabíjení je nejlepší klasický ručičkový měřák ,nebo když je po ruce osciloskop může ukázat ještě víc
Focus combi 1.8 Tdci 74kW

Uživatelský avatar
magnos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: 08.04.2013 19:50
Bydliště: Holíč, SK

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od magnos » 28.08.2014 13:00

Znie to síce nezmyselne že by problémy s cukaním auta mohla mať na svedomí bateria, ale už tu viacerí písali o rôznych iných problémoch ktoré by si ani vo sne nespájal zo špatnou batériou, no a na koniec sa ukázalo že to práve tou batériou bolo. Nechce sa mi to v témach hľadať ale určite ste to už par krát videli.
F C- Max, 1,6 TDCI, rv. 2009, FAP-Off, Black Panther

Uživatelský avatar
Jurasek1977
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 26.12.2012 18:41
Bydliště: Liberec

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Jurasek1977 » 28.08.2014 13:06

No to si myslím také, ale v mém případě už čerpám i z této zkušenosti, kterou řešil ford. Jinak dobíjení už jsme také měřili a bylo dobré. Dle mého to všechno bude dělat nějaké zákeřné čidlo za pár korun. Letadlo také vždycky sundá součástka za pár centů :-D Jen teď zjistit které to dělá ......

:nixw:
Ford mondeo mk3, 2,0 tdci ghia, provoz 2007.

Playboylolo
Příspěvky: 1
Registrován: 25.08.2014 15:38

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od Playboylolo » 09.09.2014 23:52

Caute chalani mam ten isty problem. Iba za studena cuka, ale to asi na 100 m a potom ide uplne normalne. Ked ho necham 1 min poklepat tak cukne asi na 20 m a ide normalne. Popravde AKU som este nemenil a za pokus to stoji a ked to bude vyriesene "PARADA" :bravo22:
Mam 9/2010 Ford focus combi Econetic 1.6 tdci 80 KW a s autem okrem toho cukania na prvych par metroch som spokojni je Nr.1. Spotreba priemerna okolo 4,5 az 5,0 a to sem zatial jazdil kratke trate cca do 20 km.

ossci
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 04.09.2013 01:46

Re: 1,6 tdci cuká

Příspěvek od ossci » 20.09.2014 23:05

Ahojte, takže bych se taky rád přidal. Kolem 1900 otáček 2. stupeň, konstantní plyn a cuká....Stačí kilometr a přestane. Zkusím Váš tip na baterii. Podle mě to vstřiky nebudou.

Auto 1.6 TDCI 80kW 2010 134tkm

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti