Zdravím kluci,
zajímá mne, kolik součástek je jiných v těchto dvou motorech... 1.8 TDCi 85kw a 1.8 TDCi 74kw
Mám svého FoFa mk1 po nehodě na předek na odpis, motor a převodovka je však OK a tak mám možnost koupit jiné auto vadné na motor... zatím vím jen že je to TDCi a v případě že to bude 74ka tak zda je motor s řídící jednotkou lehce zaměnitelný z 85ky...
Druhý dotaz je pak na el. svazky v interiéru... jsou pro trend i ghiu stejné nebo se budou hodně lišit?
Předem díky za rady...
Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
- Beny85
- Junior
- Příspěvky: 362
- Registrován: 22.12.2012 14:05
- Bydliště: Most
Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw (chip 105 kw) r.v. 2002, Trend, Magnum Grey
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw r.v. 2003, Ghia, Jewel Green
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw r.v. 2003, Ghia, Jewel Green
-
- Junior
- Příspěvky: 260
- Registrován: 11.04.2011 21:16
- Bydliště: Brno
Re: Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
Motory jsou uplne stejne, rozdil ve vykonu je akorat zalezitost kalibrace v jednotce.
Rozdily muzou byt v motorove elektrice podle roku vyroby - do 2003 je system se dvema
ridicima jednotkama a potom uz jen jedna jednotka Delphi. Pokud to u tveho auta a toho kam budes
davat motor bude stejne tak prehodis jednotky a nemusis ani resit kodovani vstrikovacu.
Pokud to budou ruzne verze tak bud prehodit celou motorovou elektriku az po jednotku nebo nechat jednotku
co v tom aute byla, do ni nahrat spravnou vykonovou verzi a naprogramovat kody vstrikovacu.
Dalsi co se muze lisit, ze u 85kW budes mit asi EGR ve kterem
je chcipaci klapka - to se pozna tak ze nahore na tvem motoru budou
3 elektromagneticke ventilky. 74kW verze vetsinou tu chcipaci klapku nemely,
jsou tam jen 2 - takze ti tam pak bude chybet jeden konektor. Da bez problemu
dotahnout do stavaci elektriky, nebo prehodit egr.
Svazky v interieru zavisi na vybave - predpokladam ze Ghia mela 4x elektricka okna,
vyhrevy sedacek, mozna automatickou klimu. V tom Trendu zalezi co bylo, ale predpokladam,
ze to budou jen 2 elektricka okna, nemusi to mit ani kabely pro elektricky ovladana zrcatka,
dal muze chybet kabelaz pro palubni pocitac, vyhrev predniho skla atd..atd..
Predelat se tam da vsechno akorat se to musi cele rozebrat a prehodit i elektrika v interieru,
pripadne i nektere svazky v motoru.
Rozdily muzou byt v motorove elektrice podle roku vyroby - do 2003 je system se dvema
ridicima jednotkama a potom uz jen jedna jednotka Delphi. Pokud to u tveho auta a toho kam budes
davat motor bude stejne tak prehodis jednotky a nemusis ani resit kodovani vstrikovacu.
Pokud to budou ruzne verze tak bud prehodit celou motorovou elektriku az po jednotku nebo nechat jednotku
co v tom aute byla, do ni nahrat spravnou vykonovou verzi a naprogramovat kody vstrikovacu.
Dalsi co se muze lisit, ze u 85kW budes mit asi EGR ve kterem
je chcipaci klapka - to se pozna tak ze nahore na tvem motoru budou
3 elektromagneticke ventilky. 74kW verze vetsinou tu chcipaci klapku nemely,
jsou tam jen 2 - takze ti tam pak bude chybet jeden konektor. Da bez problemu
dotahnout do stavaci elektriky, nebo prehodit egr.
Svazky v interieru zavisi na vybave - predpokladam ze Ghia mela 4x elektricka okna,
vyhrevy sedacek, mozna automatickou klimu. V tom Trendu zalezi co bylo, ale predpokladam,
ze to budou jen 2 elektricka okna, nemusi to mit ani kabely pro elektricky ovladana zrcatka,
dal muze chybet kabelaz pro palubni pocitac, vyhrev predniho skla atd..atd..
Predelat se tam da vsechno akorat se to musi cele rozebrat a prehodit i elektrika v interieru,
pripadne i nektere svazky v motoru.
Focus II 1.8 TDCi
- Beny85
- Junior
- Příspěvky: 362
- Registrován: 22.12.2012 14:05
- Bydliště: Most
Re: Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
Perfektní, díky za tuhle rozsáhlou odpověď, moc mi pomohla 

Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw (chip 105 kw) r.v. 2002, Trend, Magnum Grey
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw r.v. 2003, Ghia, Jewel Green
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw r.v. 2003, Ghia, Jewel Green
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
Beny85: Z tehle fotky auta po bouracce ...
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
... usuzuju, ze mas 2 ridici jednotky. Ta velka plocha cerna krabice pod vyndanym drzakem baterky je kryt jednotky vstrikovani.
74 kW verze bude mit urcite jen jednu ridici jednotku. Pokud je Tvuj motor zdravy, osadil bych ho do jineho auta na elektriku s jednou jednotkou. Ja jsem si prosel vymenou elektriky ze dvou jednotek na jednu a motor slape bez problemu.
Z Tveho byvaleho auta bych ale vybral elektriku (motorovou i vnitrni) a porovnal je podle obsazeni hlavnich konektoru. Uz jen ta Tvoje priprava na xenony je pomerne vzacna vec ...
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
... usuzuju, ze mas 2 ridici jednotky. Ta velka plocha cerna krabice pod vyndanym drzakem baterky je kryt jednotky vstrikovani.
74 kW verze bude mit urcite jen jednu ridici jednotku. Pokud je Tvuj motor zdravy, osadil bych ho do jineho auta na elektriku s jednou jednotkou. Ja jsem si prosel vymenou elektriky ze dvou jednotek na jednu a motor slape bez problemu.
Z Tveho byvaleho auta bych ale vybral elektriku (motorovou i vnitrni) a porovnal je podle obsazeni hlavnich konektoru. Uz jen ta Tvoje priprava na xenony je pomerne vzacna vec ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- Beny85
- Junior
- Příspěvky: 362
- Registrován: 22.12.2012 14:05
- Bydliště: Most
Re: Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
Nejsem si zcela jistý, ale myslím že mám jen jednu jednotku Delphy... tu na té fotce jsem měl venku kvůli chipu, a má na sobě tři velké konektory... Pokud mám dvě, kde hledat druhou? Další (téměř jak počítač) je u spolujezdce na boku, tam jsou asi dvě krabičky...
Jinak svazky v interiéru asi budu muset prohodit, mám hodně vybavené auto (mělo vše krom tempomatu) s digiklimou a zamýšlené auto má prý sice 4x el. okna ale jinak nemá nic navíc, ani mlhovky.
Bude to asi hodně práce, ale když pásne motor, tak už to bude jen radost
Ps: motorové svazky pokud bych je nepotřeboval budou k mání pro někoho na xenony... prohlídnu stav a dám pak vědět.
Ještě jednou moc díky za rady
Jinak svazky v interiéru asi budu muset prohodit, mám hodně vybavené auto (mělo vše krom tempomatu) s digiklimou a zamýšlené auto má prý sice 4x el. okna ale jinak nemá nic navíc, ani mlhovky.
Bude to asi hodně práce, ale když pásne motor, tak už to bude jen radost

Ps: motorové svazky pokud bych je nepotřeboval budou k mání pro někoho na xenony... prohlídnu stav a dám pak vědět.
Ještě jednou moc díky za rady

Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw (chip 105 kw) r.v. 2002, Trend, Magnum Grey
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw r.v. 2003, Ghia, Jewel Green
Ford Focus Combi 1.8 TDCi 85 kw r.v. 2003, Ghia, Jewel Green
- vitut
- Člen klubu
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl v TDCi 74kw vs 85kw
U spolujezdce je prave ta druha ridici jednotka. U te 74 kW verze je jen jedna jednotka, a to prave u spolujezdce - pod baterkou neni nic.
U spolujezdce mas jeste jednu cernou krabicku, to je GEM, neboli modul komfortu.
U spolujezdce mas jeste jednu cernou krabicku, to je GEM, neboli modul komfortu.
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů