Ahoj,
mám dotaz k Fordu Mondeo 2.2 tdci 147kw a jeho výpisu chyb z diagnostiky - viz níže
Je jich celkem dost, ale co jsem tak projížděl ty kódy, tak to hlavně souvisí se slabou baterkou a tím, že auto je prý dle servisních záznamů a počtu najetých km od poslední výměny oleje právě před jeho plánovanou výměnou. Jediný, co mě trochu znepokojuje, je ta první chyba ohledně špatných podmínek pro vypálení DPF, ale možná také jen souvisí s olejem..
Prosím názory zkušených, je potřeba se nějakého kódu obávat, či nikoliv?
Předem díky
PCM======PCM DTC P246B:00-28===
Code: P246B - Vehicle Conditions Incorrect for Diesel Particulate Filter Regeneration
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
===END
PCM===
===PCM DTC P253F:68-2F===
Code: P253F - Engine Oil Deteriorated
Additional Fault Symptom:
- Event Information
Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
===END
PCM===
===PCM DTC P0546:17-6C===
Code: P0546 - Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit High - Bank 1 Sensor 1
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Above Threshold
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Powertrain Control Module
===END
PCM===
===PCM DTC P2508:00-28===
Code: P2508 - ECM / PCM Power Input Signal High
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Powertrain Control Module
===END
PCM===
===OBDII DTC ===
Successful DTC reading, no error codes found
Module: On Board Diagnostic II
===END
OBDII===
===SASM DTC ===
Successful DTC reading, no error codes found
Module: Steering Angle Sensor Module
===END
SASM===
===CCMii DTC ===
Successful DTC reading, no error codes found
Module: Cruise Control Module
===END
CCMii===
===ABS DTC B1B69:16-08===
Code: B1B69 - 12 Volt Supply Circuit
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Anti-Lock Brake / Traction Control Module
===END
ABS===
===RCM DTC U0121:00-28===
Code: U0121 - Lost Communication With ABS Control Module
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Restraint Control Module
===END
RCM===
===RCM DTC U0415:00-28===
Code: U0415 - Invalid Data Received From ABS Control Module
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Restraint Control Module
===END
RCM===
===RCM DTC U3003:16-28===
Code: U3003 - Battery Voltage
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
Module: Restraint Control Module
===END
RCM===
===HCM DTC B1A59:11-68===
Code: B1A59 - Sensor 5 Volt Supply Circuit
Additional Fault Symptom:
- Circuit Short To Ground
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Headlamp Control Module
===END
HCM===
===HCM DTC U3003:16-68===
Code: U3003 - Battery Voltage
Additional Fault Symptom:
- Circuit Voltage Below Threshold
Status:
- Previously Set DTC - Not Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Headlamp Control Module
===END
HCM===
===BCMii DTC U0515:87-6C===
Code: U0515 - Invalid Data Received From Remote Function Actuation
Additional Fault Symptom:
- Missing Message
Status:
- DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC
- Test not complete
Module: Body Control Module
===END BCMii===
Dotaz na výpis s diagnostiky
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.01.2015 08:52
- Bydliště: Tetín
Dotaz na výpis s diagnostiky
Ford Mondeo MK4 Titanium S combi 2.2 Tdci, 147 kW, 2011
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dotaz na výpis s diagnostiky
vsechny chyby smaz, projed se a pak vycti znovu ... tohle je patrne "sbirka" za hrozne dlouhou dobu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.01.2015 08:52
- Bydliště: Tetín
Re: Dotaz na výpis s diagnostiky
Zkoušel jsem to hned mazat a zůstaly tam myslím tři chyby.
Samozřejmě ten olej, pak nějaký ten senzor value a myslím, ten DPF...já doufám, že po té výměně oleje to zase ubude...ale chtěl jsem přiblížit nějaký detail těch senzor chyb..
Samozřejmě ten olej, pak nějaký ten senzor value a myslím, ten DPF...já doufám, že po té výměně oleje to zase ubude...ale chtěl jsem přiblížit nějaký detail těch senzor chyb..
Ford Mondeo MK4 Titanium S combi 2.2 Tdci, 147 kW, 2011
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.01.2015 08:52
- Bydliště: Tetín
Re: Dotaz na výpis s diagnostiky
Tak po výměně oleje tam již žádná chyba nezůstala...
Mám teď ale jiný dotaz, dá se někde jednoznačně ověřit výkonová varianta motorizace 2.2 Tdci?
CEBIA, fordzona.sk a další VIN checky uvádějí 147kW (200PS), ovšem v techničáku je 129kw...
Buď někde udělal někdo chybu v zápise, nebo je někde podvod...
Bere CEBIA autotracer data ze stejnýho zdroje jako fordzona.sk, případně další checkery?
Jaký je fyzický rozdíl v motoru u 129kW vs. 147kW? Není to jen v soft naladění?
Mám teď ale jiný dotaz, dá se někde jednoznačně ověřit výkonová varianta motorizace 2.2 Tdci?
CEBIA, fordzona.sk a další VIN checky uvádějí 147kW (200PS), ovšem v techničáku je 129kw...
Buď někde udělal někdo chybu v zápise, nebo je někde podvod...
Bere CEBIA autotracer data ze stejnýho zdroje jako fordzona.sk, případně další checkery?
Jaký je fyzický rozdíl v motoru u 129kW vs. 147kW? Není to jen v soft naladění?
Ford Mondeo MK4 Titanium S combi 2.2 Tdci, 147 kW, 2011
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
-
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 14.01.2015 08:52
- Bydliště: Tetín
Re: Dotaz na výpis s diagnostiky
Skoda, ze nikdo zde nereaguje
Kazdopadne, co jsem tak dohledaval, tak vzhledove jsou motory k nerozeznani. 147kw ma jine vstrikovace a vetsi turbo...
Co se tyce zacatku vyroby, tak je to take na rozhrani. Pze se zacali delat koncem roku 2010 a auto je vyrobeno prave 12/2010...
At je to ovsem tak nebo tak. Auto mi proste prijde slabe nekde na urovni 90-100kw...V porovnanim s 2.0 tdci chip focus na 118kw slabsi rozjezd, na 5 a 6ku netahne...
Tam kde jsem do kopce napr z Lodenice jel 180+ Focusem, tady jedu 170....
Neco je proste spatne....:lll
Takovy rozdil proste nemuze byt v rozdilu vah 180kg, sirsim kolum, ci horsimu prevodu vykonu na kola..
Kazdopadne, co jsem tak dohledaval, tak vzhledove jsou motory k nerozeznani. 147kw ma jine vstrikovace a vetsi turbo...
Co se tyce zacatku vyroby, tak je to take na rozhrani. Pze se zacali delat koncem roku 2010 a auto je vyrobeno prave 12/2010...
At je to ovsem tak nebo tak. Auto mi proste prijde slabe nekde na urovni 90-100kw...V porovnanim s 2.0 tdci chip focus na 118kw slabsi rozjezd, na 5 a 6ku netahne...
Tam kde jsem do kopce napr z Lodenice jel 180+ Focusem, tady jedu 170....
Neco je proste spatne....:lll
Takovy rozdil proste nemuze byt v rozdilu vah 180kg, sirsim kolum, ci horsimu prevodu vykonu na kola..
Ford Mondeo MK4 Titanium S combi 2.2 Tdci, 147 kW, 2011
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
Před tím: Ford Focus MK2 S combi 2.0 Tdci, 100kW (chip 118kW), 2007
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Dotaz na výpis s diagnostiky
Sice ti nepomůžu, ale nějakej měcíc jsem jezdil s posledním mk4 2,2D 200ps
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=1545
auto mě přišlo nevýkoné na uváděné papírové hodnoty. Motor nemá grády a váha auta je veliká. Kola bych do toho netahal na ff mám kola širší a víc ven (et) a auto je agilnější i nad 150.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=1545
auto mě přišlo nevýkoné na uváděné papírové hodnoty. Motor nemá grády a váha auta je veliká. Kola bych do toho netahal na ff mám kola širší a víc ven (et) a auto je agilnější i nad 150.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 23991
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Dotaz na výpis s diagnostiky
zalozils tema k vypisu z diagnostiky a na to jsi dostal odpoved, pak jsi zacal nesmyslne resit v tomto vlakne motorizaci ... tedy porusujes pravidla a jeste mas pocit, ze Ti nikdo nechce pomoc ... tak to vlakno zacnes plevelit dal
rozhodnuti: vlakno zamykam, protoze jsi ho neudrzel k tematu
rozhodnuti: vlakno zamykam, protoze jsi ho neudrzel k tematu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host