1.-saje ti to tam teplejší vzduch od motoru.
2.-turbulence nasáváného vzduchu v airb. je v háji./rozdílné rychlosti vzuchu/
3.-větší kravál
Tohle byla jedna z prvních věcí,co jsem na motoru kdysi udělal a díru zaslepil.
Část airboxu
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Část airboxu
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Část airboxu
Ide teplejsi, ale predsa RJ o tom vie.
Turbulencie? Ak zoberem, ze vzduch ide cez nazavaciu hadicu, rozsiruje sa do celeho boxu, prechadza filtrom a potom sa to cele stahuje do dalsej hadice... Nejako mi tam turbulencie z tej diery nevadia.
Kraval nie je az o tolko vacsi.
Ok. Schvalne si pripravim "stupel" na to. Najazdim s tou dierou otvorenou a zapchanou, na striedacku. Som zvedavy
Turbulencie? Ak zoberem, ze vzduch ide cez nazavaciu hadicu, rozsiruje sa do celeho boxu, prechadza filtrom a potom sa to cele stahuje do dalsej hadice... Nejako mi tam turbulencie z tej diery nevadia.
Kraval nie je az o tolko vacsi.
Ok. Schvalne si pripravim "stupel" na to. Najazdim s tou dierou otvorenou a zapchanou, na striedacku. Som zvedavy

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Část airboxu
Mam vysledky aj s moznym vysvetlenim 
Je to lepsie zapchat. Aj to trochu zmeni zvuk (nie je to taky randal cez 3500ot/min) a riadiaca jednotka nie je z toho zblbnuta.
Cez tu dieru potom nasava horuci vzduch spod kapoty, ktory sa miesa so studenym vzduchom z nasavacieho kuzela. Tento pomer sa dost meni podla aktualnej rychlosti (vtedy tlaci vzduch do nasavacieho kosa, zaroven sa viri teply vzduch pod kapotou), pri zastaveni zas taha prehriaty vzduch spod kapoty a teplota nasavaneho vzduchu tak velmi kolise. Su to 15-20 stupnove skoky za par sekund! Riadiaca jednotka je z toho chudatko zblbnuta a potom nevie, co ma robit s otackami a kolko benzinu nastreknut do valcov. Samozrejme pri studenom motore to nie je citit. Najhorsia je kombinacia zohriaty velky 1.8 motor s izolaciou na kapote a ranny 10-15 stupnovy vlhky vzduch. To RJ nevykryva
Takze uznavam, treba dieru zapchat. Aj ked dovody su ine, ako pred tym napisane.

Je to lepsie zapchat. Aj to trochu zmeni zvuk (nie je to taky randal cez 3500ot/min) a riadiaca jednotka nie je z toho zblbnuta.
Cez tu dieru potom nasava horuci vzduch spod kapoty, ktory sa miesa so studenym vzduchom z nasavacieho kuzela. Tento pomer sa dost meni podla aktualnej rychlosti (vtedy tlaci vzduch do nasavacieho kosa, zaroven sa viri teply vzduch pod kapotou), pri zastaveni zas taha prehriaty vzduch spod kapoty a teplota nasavaneho vzduchu tak velmi kolise. Su to 15-20 stupnove skoky za par sekund! Riadiaca jednotka je z toho chudatko zblbnuta a potom nevie, co ma robit s otackami a kolko benzinu nastreknut do valcov. Samozrejme pri studenom motore to nie je citit. Najhorsia je kombinacia zohriaty velky 1.8 motor s izolaciou na kapote a ranny 10-15 stupnovy vlhky vzduch. To RJ nevykryva

Takze uznavam, treba dieru zapchat. Aj ked dovody su ine, ako pred tym napisane.
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Část airboxu
Len to vysvetlenie...
Necham rezonator zatial tam. Nevidim zmysel to vyberat. Ked budem potrebovat miesto na nejaku "magic krabicku" v motore, potom to vyhodim

Necham rezonator zatial tam. Nevidim zmysel to vyberat. Ked budem potrebovat miesto na nejaku "magic krabicku" v motore, potom to vyhodim

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host