Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6766
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
Neví někdo, čím by mohlo být způsobeno následující chování rádia?
Když je tepleji, rádio se čas od času jakoby odpojí od sběrnice - v tu chvíli není vidět na Convers ani nejde načíst diagnostikou. Pokud se rádio "odpojí", nefungují ani tlačítka na ovládání telefonu. Ale BT handsfree funguje...
Taky se někdy stane, že se rádio vypne úplně - to už pak nefunguje samozřejmě ani handsfree... Rádio jde opětovně zapnout, ale většinou se po chvíli zase vypne.
Než budu hledat dál, tak jsem si půjčil na test jiné rádio - mám FX, zkoušel jsem Sony. Zaznamenal jsem úplně stejné chování - opět se odpojuje od sběrnice nebo vypíná..
Kabeláž jsem kontroloval zatím jen vizuálně za rádiem, jestli není porušený vodič. Až budu mít schémata např. propojení na BCM, tak bych to ještě propísknul.
Nejhorší ale je, že to někdy funguje OK a najednou to zase vypadává.. Fakt duchařina
Nemůže to být budíkama nebo BCM?
Za každou radu děkuji
Když je tepleji, rádio se čas od času jakoby odpojí od sběrnice - v tu chvíli není vidět na Convers ani nejde načíst diagnostikou. Pokud se rádio "odpojí", nefungují ani tlačítka na ovládání telefonu. Ale BT handsfree funguje...
Taky se někdy stane, že se rádio vypne úplně - to už pak nefunguje samozřejmě ani handsfree... Rádio jde opětovně zapnout, ale většinou se po chvíli zase vypne.
Než budu hledat dál, tak jsem si půjčil na test jiné rádio - mám FX, zkoušel jsem Sony. Zaznamenal jsem úplně stejné chování - opět se odpojuje od sběrnice nebo vypíná..
Kabeláž jsem kontroloval zatím jen vizuálně za rádiem, jestli není porušený vodič. Až budu mít schémata např. propojení na BCM, tak bych to ještě propísknul.
Nejhorší ale je, že to někdy funguje OK a najednou to zase vypadává.. Fakt duchařina
Nemůže to být budíkama nebo BCM?
Za každou radu děkuji
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Jemar
- Zkušený
- Příspěvky: 1666
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: čáslavsko
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
Mám podobný problém. Dokud jsem měl rádio Sony, nebyl problém. Po přechodu na FX nefunguje diagnostika, resp vyčtení a mazání chyb. FX jinak hraje, nevypíná se, komunikuje s přístrojovým panelem. Po odemčení auta by se měl rozsvítit displej. Většinou se tak i stane, někdy ale zůstane zhasnutý a rozsvítí se až při ručním zapnutí rádia nebo při nastartování motoru. Paradoxem je, že když do auta vrátím původní Sony, problém nezmizí. Zjistil jsem, že konektor rádia má na jedné straně ulomený ten zajišťovací mechanismus, ale docela v rádiu drží. Zkusím konektor vyměnit, ale moc si od toho neslibuji.
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 23.08.2010 18:07
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
To vypadávanie MM-Can je žiaľ bežný problém a deje sa to aj mne (Sony rádio). Žiaľ nikde som nenašiel riešenie. Mne sa to deje náhodne, nenašiel som žiadny súvis s teplotou, vibráciami alebo čím koľvek iným. Čo som tak čítal po rôznych fórach, tak problém bude pravdepodobne Convers. MM-Can sa opäť rozbehne po reštarte rádia (na cca. 10 sekúnd stlačiť tlačidlo pre zapnutie). S vypínaním rádia som problém nemal. Tieto dva prejavy (vypínanie rádia a odpájanie od zbernice) nemusia spolu súvisieť.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24033
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
Adow - jak (ne)funguje ovladni topeni/klimy, kdyz je radio "odpojene"?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6766
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
Ovládání klimy jede v pohodě, tam jsem nic nezjistil.. Jako napadlo mě si sběrnici půjčit tam
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24033
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
MM CAN je sbernice zacinajici i koncici v IPC ... hledal bych problem v budikach nebo v jejich konektoru
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6766
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
To jsem asi nechtěl slyšet - budíky se v tom Maxovi nevytahují zrovna user-friendly
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 538
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
MM-CAN je na OBD na pinech 1+8 ?
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24033
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
ano
1 MM+
8 MM-
1 MM+
8 MM-
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Junior
- Příspěvky: 261
- Registrován: 25.01.2012 21:03
- Bydliště: Vejprnice
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
ahoj Adow vyřešil jsi ten problém s rádiem?
je Ford S-Max 2,0TDCI 120kw Titanium
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
byl Ford Focus Titanium 1,6 ecoboost 134kw
je Ford Focus Trend 1,6 74kw 2005
byl Ford Focus c-max 2,0TDCI 100kw
byl Ford Sierra 2,0 DOHC 88kw
byl Ford Escort 1,6 66kw 1989
byl Ford Taunus Ghia 2,0 V6 66kw 1980
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6766
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Záhada rádio - odpojování sběrnice CAN BUS /občasné vypínání
Jo, vyřešila to výměna auta. Od té doby bez problémů
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů